توئیتِ اشکانِ خطیبی: سینِ اول، سرنگونی!






۱۲۹۷۰۸۷




اشکان خطیبی به معرفی «سین»های جدیدی برای سفره اصیل «هفت‌سین» ایرانی پرداخت تا نشان دهد این موارد مهم‌تر از مناسک نوروز است. او در همین راستا در پستی در فضای مجازی محتوایی را با این مضمون منتشر کرد: «سین اول؛ سرنگونی!»

فارس نوشت: اشکان خطیبی به معرفی «سین»های جدیدی برای سفره اصیل «هفت‌سین» ایرانی پرداخت تا نشان دهد این موارد مهم‌تر از مناسک نوروز است. او در همین راستا در پستی در فضای مجازی محتوایی را با این مضمون منتشر کرد: «سین اول؛ سرنگونی!»

سرمایه‌داری ابزارهایش را خوب می‌شناسد و بلد است چطور از مهره‌های فرسوده و از معنا تهی‌شده بازی بگیرد. اشکان خطیبی به معرفی «سین»های جدیدی برای سفره اصیل «هفت‌سین» ایرانی پرداخت تا نشان دهد این موارد مهم‌تر از مناسک نوروز است. در همین راستا اشکان خطیبی در پستی در فضای مجازی محتوایی را با این مضمون منتشر کرد: «سین اول؛ سرنگونی!»

 

لوتوس_E

ادیب_ E

دکتر طالبی_E

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *