تلاش برلوسکونی برای خرید دوباره میلان قبل از مرگش


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدریانو گالیانی دوست صمیمی و دست راست سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا که سال گذشته در چنین روزهای درگذشت، فاش کرد که این مرد ایتالیایی یک سال قبل از مرگش قصد داشت دوباره باشگاه میلان را بخرد.

برلوسکونی باشگاه میلان را سال 2017 به یونگ هونگ لی سرمایه‌گذاری چینی فروخت هرچند که ناتوانی مالک جدید باشگاه در بازپرداخت وامی که برای خرید باشگاه گرفته بود، باعث شد باشگاه را از دست بدهد و به این ترتیب مؤسسه مالی الیوت صاحب باشگاه شد و پس از دو سال آن را به گروه ردبرد به ریاست جری کاردیناله فروخت.

گالیانی فاش کرد که پیش از فروخته شدن باشگاه میلان به مالکان فعلی‌اش، برلوسکونی در ماه می سال 2022 که تیم محبوبش قهرمان سری A هم شد، به مدیریت مؤسسه الیوت پیشنهاد خرید 25 درصد از سهام باشگاه و بازگشت به مسند ریاست روسونری را داده بود که البته پیشنهادش رد شد. به این ترتیب برلوسکونی به سراغ باشگاه مونتزا رفت و آن را خرید.

 

گالیانی در مراسم که برای اختتامیه سری A در فصل 24-2023 در شهر پارما برگزار شد، گفت: سال 2022 برلوسکونی به جشن قهرمانی میلان رفت و آنجا هواداران برایش شعار «رئیس فقط برلوسکونی» سر دادند. بنابراین او در همان مراسم به سراغ پائولو اسکارونی (رئیس وقت باشگاه) رفت و درخواست کرد که با پل سینگر رئیس الیوت صحبت کند. او گفت حاضر است 25 درصد از سهام میلان را بخرد، اما تنها به این شرط که رئیس باشگاه شود و گالیانی هم مدیراجرایی.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *