تعویض سردار، شگرد آلونسو برای نیمه مربیان

پایگاه خبری فوتبالی- حضور تعویضی لژیونر ایرانی لورکوزن در بازی‌های اخیر برای سرمربی سرشناس این تیم تبدیل به فرمولی تکراری اما نتیجه‌بخش شده است.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون پس از افت طولانی‌مدتی که در بوندسلیگا داشت، هفته‌های اخیر روزهای خوبی در لورکوزن می‌گذراند. او مطمئنا یکی از موثرترین مهره‌های بایر لورکوزن در چند دیدار اخیر بوده و به نظر می‌رسد اعتماد ژابی آلونسو را جذب کرده باشد.

در شروع درخشش آزمون، آلونسو معمولا مهاجم ایرانی را در ترکیب آغازین خود قرار می‌داد اما حالا در سه بازی اخیر او مسابقه را از روی نیمکت شروع کرده و به تعویض طلایی سرمربی جوان اسپانیایی بدل شده است. او مقابل شالکه و آینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا، حوالی دقیقه ۷۰ به زمین آمد و در وقت‌های اضافی هر دو دیدار موفق به گلزنی شد. گل‌هایی که هر چند روند بازی را عوض نکرد اما پیروزی آلونسو و شاگردانش را شیرین‌تر کرد.

ثمربخش بودن حضور تعویضی سردار، آلونسو را تشویق کرد تا از فرمول موفقیت‌آمیز خود در لیگ اروپا هم بهره ببرد. او ستاره ایرانی را دیشب باز هم در ترکیب قرار نداد و مجبور شد آزمون این بار در شرایطی به بازی بفرستند که لورکوزن از میهمان خود یعنی یونیون عقب افتاده بود.

آلونسو در دقیقه ۶۸ و باز هم در آستانه هفتادمین دقیقه مهاجم ایرانی خود را روانه میدان کرد.

سردار هم دوباره جواب اعتماد سرمربی سرشناس اسپانیایی را داد و دقیقه ۸۳ پایه‎گذار گل تساوی شد. او با حفظ توپ پشت محوطه یونیون، آن را برای هم‌تیمی خود کاشت تا فلورین ویرتز با شوتی تماشایی قفل دروازه تیم بلژیکی را فرو بریزد. حضور این بار آزمون اگر چه با گلزنی همراه نشد اما برخلاف دو بازی قبل، تاثیرش پس از ورود به زمین بیشتر بود و لورکوزن را از شکست خانگی نجات داد.

به نظر می‌رسد سردار جای خود را در پازل تاکتیکی آلونسو پیدا کرده و سرمربی اسپانیایی روی حضور او حساب باز می‌کند. جالب اینکه نه تنها هر سه تعویض اخیر سردار در حوالی دقیقه مشخصی انجام شده بلکه در هر سه مسابقه، آزمون جانشین امینه عدلی مراکشی شده است!

موضوعی که نشان می‌دهد حضور آزمون در دیدارهای اخیر ناشی از تصمیم لحظه‌ای سرمربی نیست و تعویض او، به فرمول طلایی آلونسو برای نیمه مربیان بدل شده است.

2509

منبع

کلید نقره ای یک خبرگزاری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبار سیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *