تشریح برنامه تیم ملی فوتبال هفت نفره/ دیدار با روسیه در دستور کار


تخفیف بزرگ تابستانه

علیرضا رعدی سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد برنامه های آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان (آبان – اسپانیا) توضیح داد و تاکید کرد که در نظر دارد در صورت فراهم بودن شرایط، شاگردانش دیدار یا دیدارهایی با تیم ملی روسیه پیش از اعزام به مسابقات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پنجشنبه با حضور ۱۷ بازیکن آغاز می شود، گفت: یک هفته اردو خواهیم داشت و طی آن روزانه دو جلسه تمرینی برگزار می کنیم. برگزاری دو دیدار دوستانه در این اردو هم در برنامه است.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره با بیان اینکه بعد از این اردو دو نفر از اردونشینان حذف می شوند تا برای اردوی آینده به ترکیب اصلی نزدیک تر شویم، خاطرنشان کرد: پیش از این ۱۲ بازیکن به مسابقات جهانی اعزام می شدند اما طبق قوانین جدید برای مسابقات جهانی می توانیم ۱۴ بازیکن را در ترکیب داشته باشیم اما برای هر بازی همان ۱۲ بازیکن را باید معرفی کنیم. بنابراین احتمالا با ۱۴ بازیکن عازم مسابقات خواهیم شد.

رعدی در مورد روند برنامه های آماده سازی تا پیش از اعزام به اسپانیا گفت: به خاطر شرایط کاری اردونشینان، زمان برگزاری اردوی ما در هر ماه ثابت و در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۲ هر ماه است. تا آبان و زمان اعزام تیم ملی به محل برگزاری مسابقات با همین روند یعنی یک مرحله اردو در هر ماه تمرینات آماده سازی مان را دنبال می کنیم.

تشریح برنامه تیم ملی فوتبال هفت نفره/ دیدار با روسیه در دستور کار

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره تاکید دارد که با این تیم به دنبال اولین قهرمانی در مسابقات جهانی است

وی با تاکید بر اینکه روال و شرایط در اردوها رضایت بخش است و حمایت لازم از سوی فدراسیون صورت می گیرد، گفت: البته با توجه به سطح بالای مسابقات برای مان خوب است که دیدار تدارکاتی با تیم های خارجی داشته باشیم. روسیه گزینه موردنظر من است. اگرچه این تیم به خاطر محرومیت کلی ورزش کشورش در مسابقات جهانی حضور ندارد اما همیشه و در هر شرایطی در اردو است و به همین دلیل قطعا آماده و حریفی خوب برای ایران می تواند باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره افزود: حتی من این پیشنهاد را دارم که تورنمنت چهارشنبه با حضور روسیه به عنوان تنها تیم خارجی برگزار شود. این طرح و پیشنهاد من است که به انجمن ارائه می کنم. پیگیری برای اجرای برنامه و حاصل شدن نتیجه موردنظر با آنها است.

رعدی با یاآوری اینکه مسابقات جهانی با حضور ۱۶ تیم برگزار می شود، گفت: روسیه در کنار اوکراین و برزیل همیشه رقیب ایران بوده اند. روسیه که در این دوره از مسابقات نیست اما دو تیم دیگر یعنی اوکراین وبرزیل در کنار آمریکا رقیبان ایران در اسپانیا به حساب می آیند. نه اینکه دیگر تیم ها ضعیف باشند اما همیشه ما در کنار این تیم ها شانس اصلی برای نیمه نهایی و فینال بوده ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره با تاکید بر اینکه قهرمانی در بازی های پارالمپیک و مسابقات جهانی در ویترین افتخارات این تیم کم است، گفت: برای قهرمانی در پارالمپیک که فرصتی نیست مگر اینکه فوتبال هفت نفره وارد رشته های بازی های ۲۰۲۸ شود اما مسابقات جهانی اسپانیا نزدیک ترین فرصت برای پوشش یکی از کمبودها یعنی قهرمانی در جهان است.تمام تلاش مان این است که قهرمان شویم و این افتخار را به ویترین افتخارات فوتبال هفت نفره اضافه کنیم.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار صوتی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *