تست هوش | تو 3 ثانیه بگو کدوم از این خانم ها 100 سالشه با دلیل


تخفیف بزرگ تابستانه

سایت سرگرمی روز :

بازی فکری شناسایی دختر 100 ساله: سوال این آزمون ساده است: شما 2 خانم را مشاهده می کنید، که به ظاهر جوان هستند، شما باید تشخیص دهید کدام یک، یک پیرزن 100 ساله است؟ دلیل خود را بگوئید. برای رمزگشایی این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید. در واقع یگویید کدوم خانم یک پیرزن هست.

باید بدانید که در آزمون ها و معماهای تصویری همانند بازی فکری شناسایی دختر 100 ساله، شما در کنار آنکه باید از تمام مهارت های شناختی خود برای بررسی جزئیات تصویر استفاده کنید، اما در نهایت برای ارائه پاسخ نهایی باید از سطح تحلیل و منطق بالا برخوردار باشید.

بازی فکری شناسایی دختر 100 ساله

بنابراین برای اینکه بتوانید این معمای تصویری را حل کنید، در ابتدا لازم است که با تمام دقت و حواس خود، جنبه های مختلف تصویر بازی فکری شناسایی دختر 100 ساله را مورد بررسی قرار دهید. بازی فکری شناسایی دختر 100 ساله و آزمون های مشابه می تواند هم شما را سرگرم کند و هم توانائیها و مهارت های شناختی را شما را مورد آزمایش قرار دهد.

ماموریت شما در بازی فکری شناسایی دختر 100 ساله این است که شما باید تشخیص دهید کدام یک، یک پیرزن 100 ساله است؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه کشف کنید کدوم خانم یک پیرزن هست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناسایی دختر 100 ساله: خانم سمت چپ یک عجوزه پیر هست به سایه دقت کنید! ولی خانم سمت راست در آینه پیر هست ولی ممکنه این آینه واقعی نباشه.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع:سرگرمی روز

برای دیدن اخبار صوتی کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *