تست شخصیت شناسی | یک مادربزرگ را انتخاب کنید و توصیه هایی را برای آینده بخوانید

سایت سرگرمی روز :

 اما امروز پیشنهاد می کنم از زنان واقعاً عاقل مشاوره بگیرم!در تست شخصیت شناسی مهربان ترین مادربزرگ را از نظر خود انتخاب کنید و از او نصیحت عاقلانه بگیرید!

1. مادربزرگ پشت پنجره

مادربزرگ اول با نگاه تنگ و نافذش به تو نگاه می کند. تو هنوز وقت نکردی چیزی بگی، و اون درست از طریق تو میبینه! این پیرزن عمر طولانی داشت، افراد زیادی را دید و آموخت که آنها را درک کند. پس از دور کسانی را می بیند که ذات شیطانی خود را زیر نقاب مهربانی پنهان می کنند. او به شما توصیه می کند که یاد بگیرید مردم را درک کنید. به نظر او این یکی از مهم ترین مهارت های زندگی است! شما باید فوراً بفهمید که چه کسی دوست است و چه کسی بی خودانه وارد زندگی شما شده است. نشانه های سرنوشت را نادیده نگیرید و برای مدت طولانی از عینک های رز رنگ استفاده نکنید. باور کنید به محض اینکه افراد غیر ضروری را از زندگی خود رها کنید، افراد جدیدی وارد آن می شوند! آنها حتی بیشتر به شما نزدیک می شوند و برای شما مزایا و تجربیات مثبت به ارمغان می آورند.

2. مادربزرگ گل به دست.

مادربزرگ دوم یک دسته گل به شما می دهد. همین امروز صبح او زیباترین گیاهان را از تخت گل خود چید تا شما را خوشحال کند. مادربزرگ عادت به حرص خوردن نداشت و همیشه سعی می کرد به مهمانانش سخاوتمندانه و خوش طعم غذا بدهد و به افراد خوب مخصوصاً هدایایی خاص بدهد! او همین را برای شما آرزو می کند. با کسانی که لیاقتش را دارند بخشنده باشید. دریافت هدایایی از نزدیک ترین افراد همیشه لذت بخش است. این یکی از راه هایی است که به شما اهمیت می دهد. اما سخاوت فقط در مورد چیزی مادی نیست. از گفتن کلمات عاشقانه به عزیزان خود خجالت نکشید! اغلب برای آنها مهم است که این را از شما بشنوند، اما جرات ندارند مستقیماً آن را بگویند. به آنها سورپرایز کنید!

3. مادربزرگ سوم.

مادربزرگ سوم از پنجره برای شما دست تکان می دهد و به شما سلام می کند. او همیشه از داشتن مهمان در خانه اش خوشحال است. مادربزرگ می گوید که در زندگی خود با افراد زیادی ملاقات کرده است و معتقد است که این یک مزیت بزرگ است. با هر شخصی که در طول مسیر ملاقات کنید، می توانید چیزی از او یاد بگیرید! مادربزرگ توصیه های عاقلانه ای به شما می کند: عصبانی نباشید، از مردم رنجیده نشوید، اما به آنچه می توانید یاد بگیرید که بعد از برقراری ارتباط با آنها برای خودتان مفید باشد فکر کنید. این سالم ترین تاکتیک رفتاری است. آنگاه هر روز تجربه کسب خواهید کرد و از خود قبلی خود بهتر خواهید شد. و اطرافیان شما شروع به آموزش هر چه بیشتر دروس مثبت و ارزشمند خواهند کرد. شخصیت و قدرت درونی شما رشد خواهد کرد. بنابراین، روزی شما نیز به لطف تجربه خود می توانید به مردم کمک کنید!

 

 

منبع:سرگرمی روز
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *