تست شخصیت شناسی | یک تصویر انتخاب کن تا بگم تو بچگیات چه ضربه روحی ای خوردی


تخفیف بزرگ تابستانه

سایت سرگرمی روز :

تست شحصیت شناسی با انتخاب تصویر فنجان

تصویر 1

شوک وجودی شاید در سنین پایین از دست دادن یکی از عزیزانتان را تجربه کرده باشید و اکنون ترس از مرگ و افکار مداوم در مورد زودگذر بودن زندگی شما را آزار می دهد. به همین دلیل، همه چیز را مکث می کنید و به خود اجازه نمی دهید از آنچه برای شما اتفاق می افتد لذت کامل ببرید، بنابراین سعی می کنید از خود در برابر خطرات محافظت کنید.

تصویر 2

خطای شوک قابل تعمیر نیست. احساس گناه و شرم دائمی به همراه وفادار شما در زندگی تبدیل می شود. این به معنای واقعی کلمه شما را آزار می دهد زیرا ممکن است یک بار شاهد اشتباهی بوده باشید یا مرتکب اشتباهی شده باشید که عواقب بسیار بدی داشته است. اکنون از حرکت رو به جلو می ترسید و نیاز به انتخاب و تصمیم گیری شما را به حالت اضطراب حاد سوق می دهد.

تصویر 3

شوک هویتی شما آنقدر به رعایت استانداردهایی که جامعه، والدین و دوستان به شما تحمیل کرده اند عادت کرده اید که در راه دستیابی به هدفی دست نیافتنی کاملاً خود را گم کرده اید. برای شما دشوار است که بفهمید دقیقاً چه کاری می خواهید انجام دهید، چگونه می خواهید ظاهر شوید و چگونه می خواهید رفتار کنید. در نتیجه خود را نمی پذیرید و این می تواند منجر به اختلال اضطراب و افسردگی شود.

تصویر 4

ترومای رابطه این احتمال وجود دارد که در کودکی شاهد یک شکست دردناک رابطه بوده باشید یا خودتان آن را تجربه کرده باشید. در نتیجه در زندگی شخصی خود با مشکلات جدی مواجه می شوید که باعث نگرانی شما می شود. اغلب به نظر می رسد که نمی توانید جفت روح خود را پیدا کنید یا شخصی که به آن اعتماد دارید به شما خیانت می کند. این قطعا نیاز به کار دارد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع:سرگرمی روز
برای دیدن اخبار سیاسی محرمانه امروز اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *