تست شخصیت شناسی | زوج روحی شما کیست؟

سایت سرگرمی روز :

قبل از اسکرول کردن به پایین مطمئن شوید که کارت های شما انتخاب شده اند. به این ترتیب از شهود خود برای تصمیم گیری استفاده خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که این یک قرائت کلی است، بنابراین آنچه را که طنین انداز می شود بردارید و آنچه را که طنین انداز نیست رها کنید. شما همچنین دارای اراده آزاد هستید – از شرایط خود به صورت استراتژیک به نفع خود استفاده کنید و تغییراتی را برای بهبود زندگی و روابط آینده خود ایجاد کنید.

حالا بیایید ببینیم جفت روح شما کیست.

آیا شما مجرد هستید و نیاز به استفاده از الهام الهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همسر مهم خود دارید؟ تاروت یک گزینه عالی است و انتخاب کارت خواندن آسان است.

قلب بنفش

داستان واقعی، من تقریبا گیج شدم! اما نمی‌خواستم کسی را از خواندن مهم محروم کنم و می‌دانستم که در همه این کارت‌های معکوس چیزی وجود دارد که شما نیاز دارید در مورد دیگری مهم خود بشنوید.

من قلب ها را قبل از به هم زدن پشته رنگ کردم و برش دادم، بنابراین فکر می کنم در این پخش ارتباطی با نماد “قلب بنفش” وجود دارد. برای کسانی از شما که نمی دانند، قلب بنفش مدالی است که به کهنه سربازان ارتش ایالات متحده که در حین انجام وظیفه مجروح یا کشته شده اند داده می شود. پس این چه معنایی برای شما و دیگران مهمتان دارد؟

همنوع شما فردی است که به شدت آسیب دیده است. مشکلی در گذشته آنها رخ داده است ، و من احساس می کنم که این یک موضوع بوده است. کارت پنجم آنها، امپراطور، معکوس، نشان می دهد که آنها تحت تسلط شریک خود یا کسی که بر آنها قدرت دارد، تحت تسلط و شاید سوء استفاده قرار گرفته اند. این باعث شده است که آنها در روابط خود به افراد اعتماد نکنند زیرا مدت زیادی است (اگر هرگز) عشق مثبت و متقابل را تجربه نکرده اند.

وقتی با طرف مقابلتان وارد رابطه می شوید، باید به او اجازه دهید تا شما را راهنمایی کند. این به آنها کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند و به آنها اجازه می دهد تبادلات سالم در رابطه را درک کنند.

اما چند نکته را در نظر داشته باشید. کارت قدرت معکوس آنها نشان می دهد که آنها درک کمی از اراده و اعتماد به نفس درونی خود دارند، بنابراین تمایل دارند خود را به شکل انفجاری ابراز کنند.

با این حال، من فکر نمی کنم آنها زود عصبانی شوند. در مقابل هرمیت ، طرف مقابل شما تا حدودی درونگرا است و ترجیح می دهد زمان زیادی را تنها بگذراند. این بدان معنی است که آنها آنقدر که شما انتظار دارید انرژی اجتماعی ندارند، بنابراین مطمئن شوید که از نیاز آنها به “زمان من” آگاه هستید بدون اینکه به آنها اجازه دهید کاملاً خود را از شما منزوی کنند.

آسیب رساندن به دیگری نیز آنها را مجبور می کند که با دقت قدم بردارند، مطابق با کارت برعکس شده Three of Wands ، تا فرصت های زندگی خود را تعقیب نکنند. بعید است که آنها اولین حرکت را انجام دهند، بنابراین اگر احساس می‌کنید قلبتان برای یک فرد درون‌گرا می‌تپد، سعی کنید ابتدا به او کمک کنید. همچنین ممکن است مجبور شوید برای قرارهایی برنامه ریزی کنید تا زمانی که او آماده صحبت بیشتر در مورد رابطه باشد.

همه چیز با شریک زندگی شما بد نیست. خورشید در حالت وارونه کارت افسردگی موقت است. این به من می گوید که رابطه شما آنها را برای بهتر شدن تغییر می دهد و زخم های آنها را التیام می بخشد. شما یک رویاپرداز ایده آل گرا را کشف خواهید کرد که واقعاً می داند چگونه فرزند درونی شما را در آغوش بگیرد.

با هم خیلی خوش گذرانید.

با این حال، یک کلمه احتیاط: به کسی که از شما دور است و فکر می‌کند هم‌جان شماست، نچسبید. اگر این کار را انجام دهید، احتمالاً در نهایت در یک رابطه سمی قرار خواهید گرفت. ویژگی‌های شخصیتی پیچیده‌تر شریک زندگی‌تان، به دلیل زخم‌هایی که دارد، می‌تواند به راحتی با شخصیتی مشکل‌سازتر و خشن‌تر اشتباه گرفته شود.

به همین دلیل باید شریک زندگی خود را به خوبی بررسی کنید و به دنبال فرزند درونی در او بگردید که رابطه شما را لذت بخش می کند.

نتایج تست شخصیت شناسی

قلب صورتی

از آنجایی که قلب صورتی شما را راهنمایی می کند و نماد خواندن شما است، به راحتی می توان آن را به عنوان “شیرین” و “بی گناه” توصیف کرد. جای تعجب نیست که گسترش شما حاوی کارت هایی با معانی مشابه باشد.

اما خواندن شما واقعاً با گسترش شروع می شود. پنج پنتاکل معکوس در مورد یک هم روحی صحبت می کند که احتمالاً از پول آمده است یا خودش تا حدودی از نظر مالی موفق است اما روزهای سختی را پشت سر می گذارد. این شخص دچار مادیات شده بود که باعث ورشکستگی روحی او شد.

با این حال، این همه خبر بد نیست زیرا کارت همچنین نوید بهبودی از این مشکل را می دهد و من آنقدر مثبت در این خواندن می بینم که شخص مهم شما یا قبل از ملاقات با او از بین می رود یا در ابتدا از آن عبور می کند. رابطه ی شما.

با دو جام ، نباید تعجب کنید که متوجه شوید شما و طرف مقابلتان به خوبی مناسب هستید و به خوبی کنار می آیید. این رابطه ای نخواهد بود که در آن یکی رهبری کند و دیگری دنبال کند، شما شرکای مساوی هستید و هر دو دیوانه یکدیگر هستید.

ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که ارزش توجه به آن ها را دارد. اول، شریک زندگی شما می تواند کسی باشد که از قبل می شناسید، مانند یک دوست دوران کودکی. شش فنجان اغلب با عشق و سرگرمی جوان همراه است، اگرچه این کارت همچنین می تواند نشان دهنده عشق در نگاه اول یا بارداری غیرمنتظره باشد.

به یاد داشته باشید که شریک زندگی شما ویژگی های شگفت انگیزی دارد و این به شما کمک می کند تا علایق خود را درک کنید. کارت پادشاه جام آنها نشان می دهد که آنها از نظر عاطفی متعادل هستند. یک شخص واقعاً خوب پیدا کنید که همه بتوانند برای مشاوره به او مراجعه کنند.

دیگری مهم شما هم گل پژمرده نیست. ملکه چوبدستی نشان می دهد که آنها شخصیت بسیار پر جنب و جوش و جذابی دارند. این اعتماد به آنها این امکان را می دهد که در بیان خود احساس راحتی کنند و به همین دلیل خلاق می شوند.

اما چیزی که جالب‌تر و نادرتر است، جنبه پنهان‌تر این کارت است، که فکر می‌کنم واقعاً به شما کمک می‌کند تا از تاریخ دیگری، طرف مقابلتان را درک کنید: آنها خودآگاه هستند و از خود سایه خود آگاه هستند.

اکثر مردم نمی خواهند اشتباهات خود را بپذیرند، اما شریک زندگی شما در سطح صمیمی می داند که آنها چه کسی هستند. این بلوغ عاطفی باعث می‌شود که آنها نسبت به سال‌هایشان عاقل‌تر به نظر برسند، بنابراین ممکن است با پروانه‌های اجتماعی معمولی که در دنیا می‌بینید متفاوت باشند.

ممکن است از نزدیک شدن به آنها بترسید، اما نترسید: این افراد مهربان هستند و بیش از آنچه انتظار دارید به احساسات شما پاسخ خواهند داد. در اینجا شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد محبت به سرعت بازمی‌گردد، پس خودتان را افشا نکنید. این فرد شگفت انگیز برای شما مناسب نیست، او منتظر است تا خود را معرفی کنید.

قلب آبی

ایده سنتی قلب آبی یک قلب سرد است … آیا این برای شریک زندگی شما صادق است؟ بیایید دریابیم.

چیزی که من را در مورد کارت‌های خواندن شما جلب می‌کند این است که هیچ یک از آنها احساسات زیادی را ایجاد نمی‌کنند. من احساس می کنم که طرف مقابل شما آرام تر و منطقی تر خواهد بود، به خصوص با کارت اعتدال . این بدان معنا نیست که آنها دوست ندارند و سرگرمی های خود را ندارند، اما ممکن است در نشان دادن احساسات خود محتاط تر باشند.

چرا اینطور است؟

شخص مهم شما از یک رویداد منفی بزرگ در علامت وارونه جان سالم به در برده است که آنها را در مسیر بیداری معنوی قرار داده است. آنها شخصیت خود را به طور اساسی تغییر داده اند. منتظر کسی باشید که معنویت پیدا کرده باشد، وسواس رشد شخصی دارد یا تغییرات عمده ای را در آنچه در زندگی برایش ارزش قائل است، پشت سر گذاشته است.

اما این اتفاق تاثیر بسیار مثبتی بر آنها گذاشت. این ستاره نشان می‌دهد که اگرچه ممکن است به اندازه دیگران احساساتی نباشند، اما همچنان به همان اندازه اهمیت می‌دهند – حتی به افرادی که به خوبی نمی‌شناسند. مجانی می دهند و می دهند.

این به خاطر کارت ملکه پنتاکلس برای شما و کسانی که در حلقه نزدیک آنها هستند آشکارتر خواهد بود . این یک کارت ارائه دهنده است و جفت روح شما فردی عملی و دلسوز است. حتی اگر از لحاظ کلامی و فیزیکی در جمع محبت نداشته باشند، در خانه بسیار دوست داشتنی خواهند بود و احتمالاً زمان زیادی را با شما سپری خواهند کرد.

به نظر می رسد هدف آنها در زندگی اطمینان از همسویی زندگی آنها با ارزش هایشان باشد. این بدان معنی است که حتی اقدامات معمولی روزانه نیز بخشی از یک برنامه شخصی بزرگتر است. این کسی نیست که بی پروا زندگی کند، همانطور که کارت اعتدال او نشان می دهد ، و بسیار صبور است. طرف مقابل شما برای رسیدن به سبک زندگی مورد نظر شما سخت کار خواهد کرد.

با این حال، مواردی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. کارت کاهن اعظم معکوس نشان می دهد که طرف مقابل شما ممکن است کمی درونگرا باشد. شاید می خواهند از دنیا کناره گیری کنند. من فکر می کنم این به این دلیل است که آنها با وجود بیداری معنوی درک کمی از شهود خود دارند، بنابراین دائماً روی رشد معنوی کار می کنند. آنها احساس گمراهی می کنند و می خواهند خودشان را پیدا کنند.

من احساس می‌کنم که طرف مقابل شما یا شما لیاقت زندگی‌ای را که می‌خواهند ندارند، بنابراین ممکن است از ترس اینکه به‌عنوان یک کلاهبردار تلقی شوند، از شما و حتی خودشان رازها را پنهان می‌کنند. این ممکن است به این معنی باشد که رابطه شما گاهی دشوار خواهد بود. آنچه شما باید در این مورد بدانید در مرحله آزمایش است: بعید است که شریک زندگی شما خود واقعی خود را به شما نشان دهد و مدتی طول می کشد تا از پوسته خود خارج شود.

شما باید کارهایی را در رابطه انجام دهید تا به آنها بفهمانید که یک تعهد مادام العمر جذاب و ضروری است.

منبع:سرگرمی روز
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید