ترکیب پاریسن ژرمن و لانس؛ مسی و امباپه در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی – در هفته سی و یکم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پی اس جی و لانس در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم می روند و باید دید که اوضاع برای پی اس جی در این بازی به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، لانس تیم دوم جدول رده بندی رقابت های لوشامپیونه فرانسه است و اختلاف امتیازش با پاری سن ژرمن 6 امتیاز است و همین قضیه موجب می شود تا این بازی تبدیل به یک بازی حساس شود چرا که این دیدار نبرد تیم های اول و دوم جدول رقابت های لیگ یک فرانسه است.

لیونل مسی و کیلیان امباپه دو مهاجم پی اس جی در این دیدار هستند و از سوی دیگر کارلوس سولر قرار است آن ها را در خط حمله یاری کند. با توجه به این که این بازی در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن برگزار می شود، باید دید که واکنش هواداران پاریسی به لیونل مسی به چه شکل خواهد بود. آن ها در بازی های گذشته لیونل مسی را هو کردند و واکنش خوبی به او نداشتند و باید دید که اکنون اوضاع برای ستاره آرژانتینی به چه شکل است.

ترکیب پاری سن ژرمن برای این دیدار به این شرح است: دوناروما، پریرا، مارکینیوش، راموس، حکیمی، ویتینیا، رویز، مندز، کیلیان امباپه، مسی، کارلوس سولر.

ترکیب لانس برای این دیدار به این شرح است: سامبا، گرادیت، دانسو، مدینا، فرانکوفسکی، سامد، فوفانا، ماچادو، اوپندا، فولگینی، توماسون.

1470

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید