“تراکتور” پرکاربردترین واژه کوچه و خیابان در تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی – حضور گسترده هواداران تراکتور در بازی اخیر این تیم، فوتبال ایران را به تحسین واداشته است.

به گزارش فوتبالی، سکوهای یادگار در طول این زمان‌ها تماشاگران زیادی به خود دیده ولی گویا هر بار حضور گسترده تی‌تی‌ها دلنشین‌تر و زیباتر است. هوادارانی که در بازی با سپاهان برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند و پرتماشاگرترین بازی فصل فوتبال ایران را رقم زدند.

این حضور گسترده اما یک پیام خاص دارد؛ اینکه امید پس از مدت‌ها دوباره در دل تی‌تی‌ها جوانه زده است؛ امیدی که پاکو خمز و شاگردانش ایجاد کرده‌اند و با ارائه بازی‌های جذاب همراه با کسب نتیجه دوباره بذر شادی را در تبریز کاشته‌اند.

ورزشگاه یادگار در بازی با سپاهان جای سوزن انداختن نداشت. حتی راهروهای ورزشگاه هم مملو از تماشاگر بود و باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای رسمی از تی‌تی‌ها خواست دیگر به ورزشگاه نیایند! حضوری که نشان داد حتی یادگار هم برای تراکتوری‌ها کوچک است.

اما ورزشگاه به کنار، این روزها در تبریز همه جا بحث تراکتور است. در کوچه و خیابان، پیر و جوان از تیم‌ محبوب خود سخن می‌گویند و شدیدا امیدوارند تیمشان با قرارگیری در رده چهارم آسیایی شود. اعتماد به پاکو خمز، بازی زیبای تیم و البته مسابقه آخر فصل با استقلال بیشترین مباحث مطرح شده بین پرشورهاست که گویا دوست دارند بازی آخر فصل را هم با حضور گسترده خود و کسب بهترین رتبه ممکن به پایان رسانند. هر چه هست باید گفت سمفونی عاشقانه تی‌تی این روزها عجیب در شهر به گوش می‌رسد.

1997

منبع

کلید نقره ای یک خبرگزاری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبار سیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *