تبریزی: بازیکنان آلومینیوم انگیزه زیادی برای شکست مس دارند


تخفیف بزرگ تابستانه

مرتضی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیتش بعد از دوری شش ماهه از میادین فوتبال گفت: مصدومیت رباط صلیبی برای هر بازیکنی سخت است و نیاز به شرایط روحی و روانی خوبی دارید تا بتوانید مراحل درمانی و فشار تمرینات را تحمل کنید و دوباره به زمین بازی برگردید. در حال حاضر شرایط خوبی دارم، 10 روز است که با تیم تمرین می‌کنم و برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آماده می شوم.

 

وی در مورد اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی گرفته است، تصریح کرد: قرارداد من با آلومینیوم در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهم شد. هنوز صحبتی برای فصل بعد انجام نشده است و وضعیتم مشخص نیست، ولی این را باید بگویم که آلومینیوم واقعاً باشگاه خوبی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به عملکرد تیمش در فصل گذشته لیگ برتر، اظهار داشت: نتایج آلومینیوم فوق‌العاده بود و اگر تیم ما با بدشانسی و مصدومیت بازیکنان مواجه نمی‌شد قطعاً نتایج بهتری می‌گرفتیم.

تبریزی با اشاره به شرایط آلومینیوم برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر مس رفسنجان خاطر نشان کرد: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا مس را شکست داده و به فینال بروند. البته مس هم تیم بسیار خوبی است که مربی کاربلدی دارد و بازیکنان آلومینیوم انگیزه بالایی برای شکست دادن مس دارند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *