تا روز جمعه منتظر اوسمار می مانیم/ هواداران به باشگاه اعتماد کنند


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان حدادی در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: هفته گذشته رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) به صورت تلفنی با «اوسمار ویه را» صحبتی را انجام داد و ما تا امروز سه شنبه به او فرصت داده بودیم اما او با توجه به صحبت‌هایی که با همسرش انجام داد و همچنین سفری که داشت از ما تا آخر هفته زمان خواست و ما هم تا پایان هفته منتظر تصمیم اوسمار می‌مانیم.

او ادامه داد: تمام گمانه زنی‌ها برای جانشینی اوسمار را تکذیب می‌کنم و تا به امروز با هیچ مربی‌ای به جز اوسمار مذاکره‌ای نداشته‌ایم. در حال حاضر نظر اعضای هیأت مدیره اوسمار ویه را است مگر اینکه خود او نخواهد در پرسپولیس بماند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس افزود: شخص اوسمار تمایل به ادامه همکاری با پرسپولیس دارد و از لحاظ مالی و مدت قرارداد با او به توافق رسیده‌ایم اما او به دلیل مشکلات خانوادگی همچنان برای قبول هدایت پرسپولیس جواب مثبت نداده است. باشگاه پرسپولیس حتی قصد داشت تا منزلی را برای او در نظر بگیرد تا با خانواده وارد ایران شود و ما هم تا روز جمعه منتظر پاسخ اوسمار می‌مانیم.

حدادی خاطر نشان کرد: به هر دلیلی اوسمار نخواهد با پرسپولیس ادامه همکاری دهد ما از روز شنبه جلسه خواهیم گذاشت و سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هیچ فردی نمی‌تواند برای پرسپولیس شرط بگذارد.

او در رابطه با تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس گفت: بر اساس لیستی که اوسمار تحویل باشگاه داده است، حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه مذاکره با بازیکنان را آغاز کرده است اما توافق نهایی با هیچ بازیکنی صورت نگرفته است و ما منتظر مشخص شدن تکلیف نیمکت پرسپولیس هستیم. مدیران باشگاه به طور روزانه با درویش در ارتباط هستند و کارهای روزانه باشگاه بدون هیچ خللی انجام می‌شود.

حدادی تصریح کرد: در مدت زمان دو سال و نیمی که درویش در باشگاه پرسپولیس حضور داشته همیشه سعی کرده است تا بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و هواداران محترم پرسپولیس باز هم به مدیریت باشگاه اعتماد داشته باشند. هدف ما برای فصل آینده حضور موفق در رقابت‌های آسیایی است و برای حضور در آسیا هم نیاز به مربی‌ای داریم که بتواند به ما کمک کند. شخصیت باشگاه پرسپولیس به گونه‌ای است که هر مربی‌ای وارد این باشگاه می‌شود، عملکرد خوبی خواهد داشت.

او در خصوص طلب ۱۰۹ میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس از وزارت ورزش و جوانان گفت: ما از اواخر سال گذشته یکسری کارها را در جهت درآمدزایی آغاز کردیم. ما طلب ۱۰۹ میلیارد تومانی از دولت محترم داشتیم که مربوط به خرداد سال ۱۴۰۲ بود و در پایان خرداد ۱۴۰۳ سال مالی ما هم به اتمام می‌رسد و به آن طلب گذشته، حداقل ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان دیگر هم به دلیل پرداخت مطالبات برانکو و رادوشوویچ به دلیل اینکه پیش از واگذاری سهام پرداخت شده‌اند، اضافه خواهد شد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *