بهترین گوشی های موبایل بازار ایران [بهمن ۱۴۰۲]

گلکسی S24 اولترا سامسونگ

اگر قصد دارید یک‌راست سراغ خرید بهترین گوشی بازار موبایل بروید، گل سرسبد جدیدترین نسل از پرچمدارهای سامسونگ یعنی «گلکسی اس ۲۴ اولترا» در فروشگاه‌های کشور و با قیمت حدود ۷۰ میلیون تومان موجود است. اکنون نسخه‌ی اختصاصی تراشه Snapdragon 8 Gen 3 که پسوند For Galaxy را با خود یدک می‌کشد، به‌عنوان قلب تپنده گلکسی S24 اولترا وظیفه امور پردازشی CPU و GPUمحور این گوشی را به‌دست گرفته است.

دوربین اصلی S24 اولترا از یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر استفاده می‌کند و همچنین حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین تله‌فوتو با لنزی که بزرگ‌نمایی پنج‌برابری اپتیکال به‌جای ده‌برابری ارائه می‌دهد، جایگزین شده است تا بتواند عکس‌های زوم بهتری را در محیط‌های کم‌نور ثبت کند. افزون‌بر این امکان جابجایی بین لنزهای مختلف در حین ضبط ویدیوهای 4K@60fps فراهم شده است.

بهترین گوشی‌های بازار تا ۱۰ میلیون تومان [مهر ۱۴۰۲]

گلکسی اس ۲۴ اولترا از یک پنل Dynamic AMOLED 2X با وضوح 1440p و نرخ نوسازی متغیر بین یک تا ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که روشنایی آن در هنگام پخش محتوای HDR به ۲۶۰۰ نیت نیز می‌رسد. این نمایشگر توسط Gorilla Glass Armor محافظت می‌شود که ضمن افزایش مقاومت و دوام بیشتر در برابر ضربات و خراشیدگی‌ها، تا ۷۰ درصد انعکاس نور را بیشتر از نسل قبل کاهش می‌دهد. نمایشگر این گوشی نیز کاملا به صورت مسطح درآمده و خود گوشی نیز به‌لطف فریم تیتانیومی خوش‌ساخت‌تر از گذشته شده است.

اما آنچه گلکسی S24 اولترا را از رقبا متمایز می‌کند، انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی از جمله ترجمه زنده و همزمان تماس‌‌ها و مکالمات، دستیار تایپ در کیبورد، ویرایشگر عکس پیشرفته موسوم به Generative AI Editor، اسلوموشن کردن ویدیوها و بسیاری موارد دیگر است که کاربردهای نرم‌افزاری آن را دوچندان کرده است. ضمنا این گوشی نیز همانند سری پیکسل ۸ تا هفت سال به‌روزرسانی‌های بعدی اندروید را دریافت می‌کند. برای آشنایی بیشتر با پرچمدار تازه‌نفس کره‌ای‌ها «بررسی گلکسی S24 اولترا» را از دست ندهید.

اطلاعیه: با توجه به منتفی‌‌شدن رجیستری گوشی‌های سری آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ از جمله آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۵ پرو مکس گوشی مذکور از فهرست بهترین گوشی‌های بازار حذف شده است. ضمنا به علت فقدان سرویس‌های گوگل در گوشی هواوی از عنوان کردن گوشی‌های این برند صرف‌نظر شده است.

برای مقایسه اطلاعات فنی و قیمت روز همه گوشی‌های موبایل به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. به‌علاوه، در این بخش فضایی برای تبادل‌نظر درباره‌ی گوشی موبایل فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی دیدگاه‌ها و سؤال‌هایتان را مطرح کنید. به نظر شما بهترین گوشی دنیا در حال حاضر کدام مدل است؟

سوالات متداول زومیت

  • بهترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار کدام‌اند؟

    درحال حاضر گلکسی S24 اولترا بهترین گوشی سامسونگ موجود در بازار است، پس‌از آن گلکسی S23 اولترا و مدل‌های تاشدنی مانند گلکسی زد فولد ۵ از بهترین گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شوند.

  • بهترین موبایل تا 5 میلیون کدام است؟

    بهترین گوشی تا ۵ میلیون تومان گلکسی A05 سامسونگ است. تراشه قدرتمند، باتری قابل قبول و نمایشگر خوب از دلایل این انتخاب محسوب می‌شوند.

  • بهترین گوشی‌های شیائومی موجود در بازار کدام‌اند؟

    شیائومی ۱۳ اولترا، بهترین گوشی شیائومی موجود در بازار ایران است. پس‌از آن شیائومی 12 پرو بهترین گوشی شیائومی در بازار محسوب می‌شود.

  • بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان کدام است؟

    بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان گلکسی A54 سامسونگ به حساب می‌آید. نمایشگر عالی، دوربین‌های خوب، طول عمر باتری مناسب و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت پنج ساله از دلایل این انتخاب است.

منبع :زومیت

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *