بهترین گوشی‌ها تا ۱۵ میلیون تومان [خرداد ۱۴۰۳]


تخفیف بزرگ تابستانه

داشتن گوشی‌های پرچمدار یا میان‌رده‌ی پریمیوم با تمام خوبی‌هایشان همیشه با دخل‌وخرج اکثر کاربران نمی‌خواند؛ ضمن اینکه در بسیاری از مواقع، امکاناتی بیشتر از نیاز در اختیارشان قرار می‌دهد. به‌همین‌دلیل با شناختن نیازهای کاربری و صرف هزینه‌ی کمتر هم مدل‌های مناسبی در بازار پیدا می‌شوند که امکانات کافی را در اختیار قرار دهند.

خوشبختانه طی چند سال گذشته، تولیدکننده‌های گوشی هوشمند توجه ویژه‌ای به میان‌رده‌‌های بازار کرده‌اند و برخی از امکانات گوشی‌های گران‌قیمت را برای این دسته از محصولات در نظر گرفته‌اند که همین موضوع توجه کاربران را بیش‌از‌پیش به گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر جلب کرده است.

لرزش‌گیر اپتیکال برای دوربین، گواهی معتبر مقاومت در برابر آب و گردوغبار، به‌روزرسانی نرم‌افزاری بلندمدت و منظم، نمایشگرهای سریع با وضوح و کیفیت چشمگیر، دوربین‌های کارآمد و باتری‌های حجیم با پشتیبانی از توان شارژ بسیار زیاد بخشی از امکاناتی است که تا چند سال گذشته ممکن بود فقط در پرچم‌داران گران‌قیمت مشاهده کنیم.

در‌ ادامه با معرفی بهترین گوشی هوشمند در بازه‌ی ۱۰ تا تا ۱۵ میلیون تومان در بازار ایران همراه زومیت باشید، مدل‌هایی که ارزش خرید بالایی دارند و در محدوده‌ی قیمتی خودشان، بهترین گوشی‌های بازار به‌حساب می‌آیند. ضمناً بد نیست اشاره کنیم که اگر می‌خواهید کمتر از ۱۰ میلیون تومان برای گوشی هزینه کنید، به مقاله‌ی بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان سر بزنید.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن خبر همین الان کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *