بهترین گوشی‌های پوکو در بازار ایران [تیر ۱۴۰۳]


تخفیف بزرگ تابستانه

شیائومی یکی از برندهای محبوب‌ گوشی‌های هوشمند در جهان است که با ارائه‌ی مجموعه‌ای از دستگاه‌های خاص در زیربرندهایش، کاربری‌های مختلف را پوشش می‌دهد. خط‌تولید گوشی‌های پوکو دقیقاً شامل همین مجموعه‌ی خاص از گوشی‌های شیائومی می‌شود؛ محصولاتی که با ویژگی‌های منحصربه‌فردشان، حتی می‌توانند در برخی زمینه‌ها با گوشی‌های پرچم‌‌دار و گران‌قیمت سایر برندها رقابت کنند.

در ابتدای عرضه گوشی‌های پوکو، به‌نظر می‌رسید که هدف شیائومی ارائه‌ی محصولاتی است که از پردازنده‌ی قدرتمند بهره می‌برند؛ اما به بدنه و صفحه‌نمایش ضعیف‌تر مجهز شده‌اند تا کاربرانی که توان خرید گوشی‌های پرچم‌دار را ندارند، بتوانند همان قدرت را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها تجربه کنند. این مسیر با معرفی گوشی پوکوفون F1 شروع شد و با عرضه بسیاری از مدل‌های گیمینگ و معمولی تا‌به‌امروز ادامه یافته است. البته حالا رویه‌ی پوکو کمی متعادل‌تر شده است و گوشی‌های این برند، نه‌تنها در بخش سخت‌افزار، بلکه ازنظر دوربین و طراحی و به‌خصوص نمایشگر نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

در این راهنمای خرید، بهترین گوشی‌های پوکو که در بازار ایران فروخته می‌شوند، بر‌اساس ویژگی‌ها و مشخصات و ارزش خرید آن‌ها معرفی می‌کنیم.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *