بهترین گوشی‌های سامسونگ؛ از ۵ میلیون تا ۶۰ میلیون تومان [خرداد ۱۴۰۳]


تخفیف بزرگ تابستانه

فرقی نمی‌کند که در چه رده‌ی قیمتی‌‌ای می‌خواهید برای خرید گوشی اقدام کنید، شرکت سامسونگ سال‌ها است که در محدوده‌های مختلف قیمتی گوشی‌های متنوعی ارائه می‌کند؛ برای مثال، به‌طور کلی قیمت گوشی سامسونگ در ارزان‌ترین حالت ممکن می‌تواند به زیر ۴ میلیون برسد و در بیشترین حالت نیز تا ۸۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد؛ بنابراین، با هر بودجه‌ای قطعاً می‌توانید محصولی از برند محبوب کره‌ای را پیدا کنید؛ اما اینکه همه‌ی مدل‌ها ارزش خرید داشته باشند یا نه، جای بحث دارد.

خریداران گوشی‌های گلکسی سامسونگ جزو وفادارترین کاربران گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند و دلایل مختلفی پشت این قضیه نهفته است. ازجمله‌ی این دلایل می‌توان به پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت، کیفیت ساخت مناسب، طراحی به‌روز و چشم‌نواز و قیمت رقابتی گوشی‌های سامسونگ اشاره کرد.

شاید برخی از کاربران بر این باور باشند که گوشی‌ شیائومی حداقل از‌ نظر سخت‌افزاری ارزش خرید بیشتری نسبت به محصولات مشابه سامسونگ دارد که خیلی هم بیراه نیست. سامسونگ فقط در گوشی‌های بالارده و نزدیک به پرچم‌دار از تراشه‌های قدرتمند استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا گیمرها به خرید گوشی‌های سامسونگ تمایل کمتری داشته باشند. باوجوداین‌، پیش‌تر درباره‌ی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ مقاله‌ای نوشته‌ایم که خواندن آن هم خالی از لطف نیست.

نکته‌ی مهم دیگر اینکه محصولات سامسونگ عموماً توان شارژ کمتری نسبت به گوشی‌های مشابه چینی دارند و حتی گاهی اوقات بدون داشتن شارژر داخل جعبه عرضه می‌شوند که چندان خوشایند خریداران نیست. شاید بد نباشد پیش از خرید گوشی سامسونگ، برای آشنایی بیشتر با شارژرهای مختلف بازار، نگاهی هم به مقاله‌ی بهترین شارژر داشته باشید.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *