بهترین کولرهای گازی بازار ایران [خرداد ۱۴۰۳]


تخفیف بزرگ تابستانه

اگر واقع‌بین باشیم، برخلاف دوران کودکی، دیگر هیچ‌کداممان نه‌تنها اشتیاقی برای فرارسیدن تابستان نداریم که فقط به‌دنبال راهی برای راحت‌تر سپری‌کردن این فصل گرم هستیم و چه وسیله‌ای بهتر از کولر می‌تواند در مسیر پرحرارت تابستان کمک‌حالمان باشد؟

اینکه برای گذراندن فصل تابستان به کولر آبی روی آورده‌اید یا ترجیح می‌دهید با کولر گازی هوای مطبوع‌تری را استشمام کنید، به موارد مختلفی از جمله شرایط آب‌وهوایی بستگی دارد که در مقاله نکات خرید کولر گازی به‌طور مفصل به آن پرداختیم؛ اما حتی اگر تصمیمتان را درمورد خرید کولر گازی گرفته باشید، بازهم با طیف گسترده‌ای از کولرهای گازی و برندهای ایرانی و خارجی روبه‌رو می‌شوید که تصمیم‌گیری نهایی را برایتان دشوار می‌کند؛ پس سعی می‌کنیم تا در مقاله‌ی پیش‌ رو، بهترین کولرهای گازی ایران را معرفی کنیم.

بهترین برندهای کولر گازی موجود در بازار ایران

هرچند در ایران تعداد شرکت‌های سازنده‌ی کولر آبی بسیار بیشتر از کولر گازی است، چندین شرکت تولیدکننده‌ی کولر گازی نام‌آشنا هم وجود دارد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به ایران‌رادیاتور، پاکشوما، اسنوا، جی‌پلاس،‌ پارس‌خزر و امرسان اشاره کرد.

شرکت‌های ایرانی سازنده‌ی دستگاه‌های تهویه‌ی مطبوع اکثراً در رده‌ی اقتصادی بازار فعالیت و محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش روانه‌ی بازار می‌کنند؛ البته پشتیبانی و کیفیت گارانتی شرکت‌ها متفاوت است و هنگام خرید کولر گازی باید به این مسئله نیز توجه کرد.

در میان برندهای خارجی نیز، ال جی، سامسونگ، گری و هایسنس ارزش اعتمادکردن را دارند. در ادامه، به بهترین کولرهای گازی از برندهای ال جی، سامسونگ، گری، هایسنس و جی‌پلاس اشاره خواهیم کرد. در مقاله‌ی پیش‌ رو، قیمت کولر گازی نیز نقشی اساسی در معرفی مدل‌ها ایفا می‌کند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *