بهترین نئوبانک‌های ایرانی؛ از بلوبانک تا فردابانک


تخفیف بزرگ تابستانه

بهترین نئوبانک‌های ایران

ایده راه‌اندازی نئوبانک‌های ایرانی از حدود هشت سال قبل مطرح شد و از آن زمان تا امروز تعداد آن‌ها بیشتر شده است. همچنان هم تعدادی از بانک‌های سنتی به دنبال ایجاد نئوبانک‌ هستند تا از رقبای خود عقب نمانند. در حال حاضر هفت نئوبانک ایرانی در ایران در حال فعالیت هستند و به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کنند. در ادامه به این نئوبانک‌ها اشاره شده است:

احتمالاً بسیاری از شما وقتی اسم نئوبانک را می‌شنوید اولین نمونه‌ای که به ذهنتان می‌رسد بلوبانک است. بلو معروف‌ترین نئوبانک ایرانی است که بانک سامان آن را راه‌اندازی کرد. علاوه‌براین، بلو در اپلیکیشن خود سرویس‌های جذابی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و طراحی متفاوت کارت‌های اعتباری‌اش باعث می‌شود توجه بسیاری از افراد به این نئوبانک ایرانی جلب شود.

علاوه‌براین، امکاناتی مانند وام‌دهی آنلاین و بی‌دردسر بلو، سرویس‌های جدیدی مانند بلوباکس و کمپین‌های جذاب این نئوبانک هم مورد توجه مردم قرار گرفته و بسیاری را به افتتاح حساب در بلو ترغیب می‌کند. همچنین، بلوبانک برای دعوت از دوستان یک کد معرف به هر نفر می‌دهد که به ازای هر استفاده از این کد توسط دیگران جایزه نقدی به فرد معرف اعطا می‌شود و این موضوع باعث می‌شود افرادی که در بلو حساب دارند دیگران را هم به افتتاح حساب تشویق کنند.

بانک خاورمیانه با راه‌اندازی بانکینو به عرصه راه‌اندازی نئوبانک‌ها وارد شد. این نئوبانک هم از سال ۱۳۹۸ کار خود را آغاز کرده و خدمات مختلفی مانند اعطای وام و تسهیلات بانکی (بدون نیاز به ضامن)، امکان سرمایه‌گذاری و انجام امور مختلف بانکی مانند انتقال وجه و پرداخت قبوض را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

سال ۱۳۹۹ بود که بانک پاسارگاد با همکاری شرکت داتین اقدام به ارائه نئوبانک خود کرد تا در زمینه ارائه نئوبانک به رقبای خود مانند بانک سامان و بانک خاورمیانه بپیوندد. ویپاد جزو نئوبانک‌هایی است که به‌دلیل ارائه بی‌دردسر وام و تسهیلات به مشتریانش شهرت زیادی دارد. شما در بدو افتتاح حساب در ویپاد می‌توانید یک وام یک میلیون تومانی دریافت کنید که گرفتن این وام هیچ شرط خاصی ندارد. خدماتی مانند طرح پس‌انداز رویش هم جزو خدمات ویژه این نئوبانک است. البته ویپاد هم مانند سایر نئوبانک‌ها خدماتی مانند انتقال وجه و پرداخت قبوض را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

توبانک هم سال ۱۴۰۰ به عنوان نئوبانک بانک گردشگری راه‌اندازی شد و فعالیتش را آغاز کرد. خدماتی مانند وام‌دهی آنلاین، انتقال وجه از راه کارت‌به‌کارت، ارائه کارت هدیه، خدمات خودرو، امکان پرداخت قبض و خرید شارژ و بسته اینترنتی از جمله خدمات توبانک است. توبانک در کنار فعالیت‌های روتین و مشترک میان نئوبانک‌ها، خدمات متفاوتی مانند کیف پول الکترونیکی، سوپرمارکت مالی و خدمات گردشگری را هم به مشتریان خود ارائه می‌کند.

فردابانک یکی دیگر از نئوبانک‌های ایرانی محسوب می‌شود که فعالیتش را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده است. بانک ایران زمین با همکاری شرکت های‌وب این نئوبانک را راه‌اندازی کرده تا خدمات مختلفی از قبیل افتتاح حساب، احراز هویت، شارژ آنلاین حساب، خدمات نیکوکاری و انتقال وجه را به مشتریان خود ارائه کند.

آبانک را نمی‌توان یک نئوبانک مستقل دانست؛ این بانک آنلاین بیشتر یک شعبه دیجیتال از بانک آینده است که سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد. مشتریان آبانک می‌توانند انواع سپرده‌ها مانند حساب سپرده پس‌انداز کوتاه‌مدت و بلندمدت، حساب‌ جاری (البته بدون دسته‌چک) را در آبانک افتتاح کنند و داشته باشند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن خبر همین الان کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *