بهترین مودم‌های TD-LTE موجود در بازار [خرداد ۱۴۰۳]


تخفیف بزرگ تابستانه

مودم مورد بحث دارای طراحی شیک و شاد با رنگ سفید و شکل استوانه‌ای است. این مودم یک آنتن داخلی دارد که می‌تواند فضاهای کوچک را پوشش دهد؛ همچنین دو آنتن خارجی قابل جدا شدن نیز دارد که می‌تواند کیفیت سیگنال و برد را برای مناطق بزرگ‌تر افزایش دهد. مودم یادشده می‌تواند تا ۳۲ کاربر را به‌طور همزمان از طریق Wi-Fi به شبکه متصل کند و از یک پورت LAN RJ-45 برای اتصال سیمی نیز بهره می‌برد.

مودم TFi60-G1 به لطف فناوری CAT6، می‌تواند به سرعت دانلود تا ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه و سرعت آپلود تا ۵۰ مگابیت‌برثانیه برسد که آن را برای گیمرها و برنامه‌نویسان به ابزاری کاربردی تبدیل می‌کند. همچنین از قابلیت SMS نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های متنی را از طریق رابط کاربری مبتنی‌بر وب مودم، ارسال و دریافت کنند. این مودم با سیم‌کارت‌های ایرانسل که بسته‌ها و طرح‌های مختلف اینترنتی را برای نیازها و بودجه‌های مختلف ارائه می‌کنند، سازگار است.

راه‌اندازی و استفاده از مودم TFi60-g1 بسیار آسان است، زیرا رابط وب کاربرپسندی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات مودم مانند نام وای‌فای، رمز عبور، حالت امنیتی را به‌راحتی پیکربندی کنند. همچنین چراغ‌های LED دارد که وضعیت اتصالات برق، سیگنال، Wi-Fi و LAN را نشان می‌دهند.

مودم ایرانسل با بسته‌ی اینترنتی ویژه اولین خرید، قیمتی حدود ۴ میلیون تومان خواهد داشت.

مودم TD-LTE هوآوی مدل TFi60-H1

اگر به‌دنبال مودمی هستید که بتواند از شبکه های 4G و 4.5G پشتیبانی و دسترسی به اینترنت پرسرعت را فراهم کند، بهتر است نگاهی به مودم Huawei TF-i60 H1 بیندازید. این مودم توسط شرکت هواوی، ارائه‌دهنده‌ی راه‌حل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانی (ICT) تولید و توسط ایرانسل، یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران توزیع می‌شود.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *