بهترین ساعت‌ها و مچ‌بند‌های هوشمند بازار ایران [خرداد ۱۴۰۳]


تخفیف بزرگ تابستانه

تا چند سال قبل اگر قصد خرید ساعت هوشمند یا مچ‌بند هوشمند داشتید، باید از خودتان می‌پرسیدید که «آیا واقعاً به چنین گجتی نیاز دارم؟»؛ اما حالا دیگر نیازی به این سؤال نیست و با مبلغ نسبتاً کمی، می‌توانید حداقل یک مچ‌بند هوشمند تهیه کنید.

حتی اگر نخواهید از امکانات سلامتی و ورزشی اسمارت واچ استفاده کنید، ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند تضمین می‌کنند که هیچ‌کدام از پیام‌ها و تماس‌هایتان را از دست ندهید، پخش موسیقی را کنترل کنید و به‌طور کلی کمتر لازم باشد که گوشی را از جیبتان خارج کنید. به‌لطف امکان تعویض تم که در اکثر ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند وجود دارد، می‌توانید ظاهر ساعت را به هر شکل و شمایلی شخصی‌سازی کنید؛ پس تصور نکنید که حتماً باید «ورزشکار» باشید تا سراغ گجت‌های پوشیدنی بروید.

گجت‌های پوشیدنی را می‌توان به دو دسته‌ی کلی «ساعت هوشمند» (Smart Watch) و «مچ بند هوشمند» (Smart Band) تقسیم کرد؛ دسته‌ی اول شباهت بیشتری به ساعت‌های‌ کلاسیک دارند، بزرگ‌تر هستند، قیمت بیشتری دارند و البته امکانات بیشتری هم در مقایسه با مچ بندهای هوشمند در اختیارتان قرار می‌دهند. از طرفی مچ‌بندهای هوشمند نمایشگر کوچک‌تری دارند که اطلاعات کمتری را در مقایسه با ساعت‌های هوشمند به نمایش می‌گذارد؛ قیمت پایین‌تر، امکانات ارتباطی کمتر و فاصله گرفتن از طراحی کلاسیک هم از جمله مشخصات مچ بندهای هوشمند است.

مقایسه ضخامت حلقه چرخان گلکسی واچ ۶ کلاسیک با گلکسی واچ ۴ کلاسیک

در ادامه در قالب راهنمای خرید، بهترین ساعت هوشمند و بهترین مچ بند هوشمند موجود در بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کرده‌ایم. معیارهایی که برای انتخاب مدل‌ها در نظر گرفته‌یم شامل امکانات و قابلیت‌ها کیفیت ساخت بدنه و نمایشگر و خوانایی آن زیر نور آفتاب است.

در این مقاله تا حد امکان از معرفی بیش‌ازحد مدل‌ها خودداری شده است؛ اما اگر طرفدار برندهای سامسونگ، شیائومی یا هواوی هستید و می‌خواهید با اسمارت‌واچ‌های بیشتری از این برندها آشنا شوید، می‌توانید به راهنماهای خرید بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ، بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی و بهترین ساعت‌های هوشمند هواوی سر بزنید.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن خبر همین الان کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *