بهترین برند ایمپلنت سوئیسی کدام است؟

گاهی اوقات ممکن است به دلایلی از قبیل خراب شدن دندان، تصادف، افزایش سن و … افراد دندان‌های خود را از دست بدهند، در نتیجه برای پر کردن جای خالی این دندان‌ها باید چاره‌ای اندیشید. یکی از پیشرفته‌ترین، رایج‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های درمانی در این زمینه استفاده از ایمپلنت دندان است. امروزه تولید ایمپلنت دندان در کشورهای مختلفی و با برندهای متفاوتی انجام می‌گیرد که کشور سوئیس یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها را در این زمینه دارد. ایمپلنت سوئیسی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد که ما در ادامه چند مدل از بهترین ایمپلنت سوئیسی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

ایمپلنت سوئیسی spi

این نوع ایمپلنت سوئیسی از کیفیت بسیار بالا و طول عمر بالایی برخوردار است و به همین دلیل قیمت بالایی نیز دارد. کیفیت تولیدی این ایمپلنت باعث شده که این برند با گذشت سال‌ها از تاسیس آن هنوز هم عنوان بهترین ایمپلنت سوئیسی را یدک بکشد.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن

طراحی و تولید این نوع از ایمپلنت سوئیسی کاملا حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌گیرد به صورتی که طراحان آن طراحی اولیه این ایمپلنت را با الهام از ذهن خود انجام می‌دهند و سپس با انجام آزمایش و تطبیق این ایمپلنت روی استخوان فک محصول نهایی را تولید می‌کنند که مجدداً این محصول نهایی باید از طریق کارشناسان مربوطه مورد تایید قرار گیرد تا به مرحله فروش برسد.

ایمپلنت اشترومن

ایمپلنت سوئیسی trate

این برند سوئیسی نیز مشابه سایر برندهای این کشور از کیفیت بالایی برخوردار است، اما به دلیل اینکه شهرت لازم را کسب نکرده برای محصولات خود قیمت پایین‌تری در نظر گرفته است تا بدین ترتیب جایگاه خود را در بین خریداران تثبیت کند.

ایمپلنت  سوئیسی ihde

دلیل اینکه ایمپلنت ideh جزو بهترین ایمپلنت سوئیسی شناخته می‌شود این است که سالیان طولانی به تولید ایمپلنت‌های با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب فعالیت داشته است. هرچند به طور کلی ایمپلنت‌های سوئیسی قیمت بالایی دارند اما با این حال باید گفت که کیفیت بالای این ایمپلنت‌ها می‌تواند هزینه پرداختی برای آن‌ها را جبران کند.

ایمپلنت سوئیسی biodenta

این نوع ایمپلنت نسبت به سایر ایمپلنت‌های سوئیسی جزو ایمپلنت‌های تازه کار محسوب می‌شود، اما به دلیل کیفیت بالای تولید و استفاده از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای پا به پای برترین و باسابقه‌ترین برندهای ایمپلنت سوئیسی حرکت می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این نوع ایمپلنت که باعث محبوبیت آن شده است طراحی خاص و حرفه‌ای فیکسچرهای آن است به صورتی که از طریق طراحی سه شیار روی آن می‌توان به راحتی کاشت ایمپلنت روی استخوان فک را انجام داد.

ایمپلنت سوئیسی tri

عاملی که باعث شده تا این نوع ایمپلنت جزو لیست بهترین ایمپلنت سوئیسی قرار بگیرد این است که با توجه به شناخت نیاز مخاطب و طراحی اصولی و ارائه قیمت مناسب به فعالیت می‌پردازد‌ کلیه این عوامل باعث شده تا بر خلاف تازه کار بودن این برند محصولات آن به شدت مورد استقبال خریداران قرار بگیرد.

ایمپلنت tri

ایمپلنت سوئیسی sic

کیفیت ایمپلنت‌های سوئیسی به قدری بالا است که حتی برندهایی مانند sic که کیفیت متوسط و قابل قبولی دارند نیز می‌توانند جزو لیست بهترین ایمپلنت سوئیسی قرار بگیرند و کیفیت و طول عمر دلخواه را به شما ارائه دهند.

ایمپلنت سوئیسی neodent

این برند سوئیسی در کنار کیفیت و قیمت مناسب، زیبایی را در طراحی محصولات خود نیز لحاظ کرده است و در نتیجه ایمپلنت‌هایی با کیفیت و با دوام و در عین حال کاربردی و زیبا تولید می‌کند.

ایمپلنت نئودنت

ایمپلنت سوئیسی ires

این برند سوئیسی نیز با سابقه تقریباً یک دهه فعالیت از طریق ارائه محصولات با کیفیت توانسته طرفداران خاص خود را در بین مردم پیدا کند به نحوی که تقریبا در ۱۵ کشور دنیا دارای نمایندگی فروش است.

کیفیت ایمپلنت سوئیسی

انواع ایمپلنت سوئیسی درجات مختلفی از کیفیت را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. اعتبار و خوشنامی ایمپلنت‌های سوئیسی به دلیل استفاده از مواد با کیفیت، تجهیزات و تکنولوژی‌های به روز و پیشرفته و در اختیار داشتن مهندسین حرفه‌ای و باتجربه است که طول عمر و دوام بالای محصولات آن‌ها را تضمین می‌کند. در نتیجه با توجه به کلیه این موارد می‌توان گفت کیفیت ایمپلنت سوئیسی به قدری بر همگان واضح و آشکار است که برای استفاده بلند مدت قابل اطمینان هستند.

انواع ایمپلنت سوئیسی

انواع ایمپلنت سوئیسی با توجه به طراحی ظاهری روکش‌ها و کیفیت و نوع فیکسچرها نمونه‌های مختلفی را شامل می‌شوند. در واقع درجه کیفی برندهای مختلف ایمپلنت سوئیسی و نوع طراحی آن‌ها انواع ایمپلنت سوئیسی را شکل می‌دهد. لازم است عنوان کنیم آنچه اجرای ایمپلنت دندان را با موفقیت روبرو می‌کند و دوام ماندگاری آن را تضمین می‌نماید انتخاب بهترین ایمپلنت از بین انواع ایمپلنت‌های موجود در کنار مراجعه به دندانپزشک متخصص و حرفه‌ای است.

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را از میان انواع ایمپلنت سوئیسی داشته باشید حتماً با پزشک مشورت کنید تا با توجه به وضعیت استخوان فک، لثه‌ها و دندان‌های خود بهترین ایمپلنت سوئیسی را انتخاب کنید تا ضمن اجرای آسان ایمپلنت دوام و ماندگاری بالایی نیز از اجرای آن دریافت کنید.

مزایای ایمپلنت سوئیسی

آنچه محبوبیت برندهای ایمپلنت دندان را تعیین می‌کند کاربر پسند بودن آن است. حال منظور از کاربر پسند بودن این است که طراحی و تولید ایمپلنت‌ها با توجه به نیاز مخاطب انجام گیرد یعنی در قدم اول ایمپلنت‌ها باید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشند و در عین حال تنوع بالایی را با توجه به قطر و نوع دندان‌ها و وضعیت فک و لثه بیمار شامل شوند. در نتیجه کلیه این موارد را می‌توان جزو مزایای ایمپلنت‌های سوئیسی معرفی کرد زیرا بهترین ایمپلنت سوئیسی کلیه این موارد را دارا خواهد بود و به همین دلیل است که این ایمپلنت‌ها برخلاف قیمت نسبتاً بالا طرفداران خاص خود را در سراسر جهان دارند. در واقع خریداران و طرفداران ایمپلنت سوئیسی افراد خاص پسندی هستند که با صرف نظر از قیمت کیفیت، دوام، انعطاف‌پذیری و کاربرد محصول را مورد هدف قرار می‌دهند.

تفاوت ایمپلنت سوئیسی با سایر ایمپلنت‌ها

با توجه به اینکه کشور سوئیس و برندهای تولید کننده ایمپلنت آن سال‌های طولانی است که در این زمینه فعالیت دارند توانسته‌اند با بررسی و مطالعه مشکلات مختلف در زمینه تولید و اجرای ایمپلنت اغلب نقص‌ها و مشکلات نصب و اجرای ایمپلنت‌ها را شناسایی کنند و در نتیجه بهترین ایمپلنت را روانه بازار کنند. در نتیجه انتخاب بهترین ایمپلنت سوئیسی می‌تواند شما را از صرف هزینه‌های مربوط به ترمیم مجدد ایمپلنت در سال‌های آینده مصون نگه دارد.

قیمت ایمپلنت سوئیسی

قیمت ایمپلنت سوئیسی با توجه به عوامل و فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود در نتیجه نمی‌توان قیمت واحدی برای آن تعیین کرد. اما به طور کلی با توجه به اینکه بیمار به چه تعداد ایمپلنت نیاز دارد و چه دوام و کاربردی از ایمپلنت خود انتظار دارد و همچنین با توجه به نوع و مدل ایمپلنت و سابقه و شهرت برند ایمپلنت انتخاب شده قیمت ایمپلنت متغیر خواهد بود. همچنین لازم است عنوان کنیم تجربه و مهارت پزشک و کلینیک انتخابی برای انجام ایمپلنت دندان می‌تواند قیمت اجرای ایمپلنت سوئیسی را تحت تاثیر قرار دهد.

طول عمر ایمپلنت سوئیسی

یکی از دلایل محبوبیت و قیمت بالای ایمپلنت‌های سوئیسی مربوط به طول عمر و دوام و ماندگاری آن‌ها است. در واقع اگر از ایمپلنت‌های سوئیسی به درستی مراقبت شود و انتخاب آن‌ها با توجه به شرایط و وضعیت بیمار به صورت اصولی انجام گیرد می‌توان طول عمر ۲۰ ساله از آن‌ها انتظار داشت.

نتیجه‌گیری

در نهایت اگر برای برگرداندن جذابیت به لبخند خود و تسهیل کردن عمل جویدن که در نتیجه از دست دادن یک یا چند دندان برای شما به وجود آمده است به دنبال یک راه حل دائمی هستید انتخاب بهترین ایمپلنت سوئیسی می‌تواند نیاز شما را در این زمینه برطرف کند. توجه داشته باشید که پیش از انتخاب ایمپلنت مورد نظر خود حتماً با دندانپزشک متخصص مشورت کنید تا پس از بررسی شرایط و وضعیت دهان و دندان شما یک انتخاب کاربردی و در عین حال حرفه‌ای داشته باشید تا هزینه‌ای که برای اجرای ایمپلنت انجام می‌دهید یک سرمایه‌گذاری محسوب شود و به عبارتی کاشت ایمپلنت شما کاربردی و با دوام باشد.

منبع » ایمپلنت سوئیسی ، straumann ، tri

به اشتراک بگذارید