بنچمارک‌های منتسب به پیکسل ۹ پیشرفت ناامیدکننده Tensor G4 را نشان می‌دهند


تخفیف بزرگ تابستانه

کمپانی آرم اعلام کرد که هسته‌ی Cortex-X4 (که در نسل سوم اسنپدراگون ۸ نیز به کار رفته) نسبت به نسل قبل، شاهد ۱۵ درصد بهبود عملکرد و ۴۰ درصد افزایش بهره‌وری انرژی خواهد بود. همچنین هسته‌ی A720 از ۲۰ درصد بهبود در بهره‌وری انرژی نسبت به نسل پیشین بهره می‌برد و هسته‌ی A510 نیز با ۲۲ درصد افزایش در این زمینه همراه شده است.

تصاویر لو رفته از اجرای بنچمارک انتوتو در پیکسل ۹، ۹ پرو و 9 XL

اطلاعات منتشرشده مربوط به نسخه‌ای است که هنوز نرم‌افزار نهایی را اجرا نمی‌کند. پیکسل‌های جدید در نتایج بنچمارک انتوتو عملکرد خوبی داشته‌اند.

پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ XL به‌ترتیب در بنچمارک انتوتو به امتیاز‌های ۱٬۰۱۶٬۱۶۷ و ۱٬۱۴۸٬۴۵۲ و ۱٬۱۷۶٬۴۱۰ رسیدند. برای مقایسه باید گفت که پیکسل ۸ در این تست امتیاز ۸۷۷٬۴۳۳ را ثبت کرده بود. از طرفی تراشه‌های رقیب مثل اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اسنپدراگون نسل ۸ نسل ۲ در بنچمارک مذکور به‌ترتیب امتیاز ۲٬۰۸۷٬۹۳۰ و ۱٬۵۳۲٬۷۱۳ را ثبت‌ کرده‌اند که هردو نسبت‌ به سیستم-روی-چیپ پرچمدار بعدی گوگل، با اختلاف نسبتاً زیادی در جایگاه بالاتر قرار می‌گیرند.

در حالی که انتظار می‌رود تراشه‌ی تنسور نسل پنجم در پیکسل ۱۰ از فرایند تولید TSMC استفاده کند، به نظر می‌رسد تراشه‌ی نسل چهارم که توسط سامسونگ ساخته شده است با علامت سؤال‌هایی برای خریداران همراه باشد. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر استفاده‌ی تنسور G4 از جدیدترین فرایند ۴ نانومتری سامسونگ مطرح شده بود که باعث بهبود مدیریت گرما و بهره‌وری انرژی خواهد شد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *