بلک‌مجیک برای تولید ویدیوهای 8K ویژن پرو، دوربین شگفت‌انگیزی می‌سازد


تخفیف بزرگ تابستانه

اپل اعلام کرد که با Blackmagic Design همکاری می‌کند تا ساخت و ضبط ویدیوهای فراگیر برای هدست واقعیت مجازی اپل آسان‌تر شود. بلک‌مجیک در حال حاضر دوربینی را به‌طور خاص برای ضبط ویدیو سه‌بعدی برای هدست واقعیت ترکیبی اپل توسعه می‌دهد. این شرکت برای تحقق هدفش، دوربین URSA Cine Immersive را معرفی کرد.

به گفته‌ی بلک‌مجیک، URSA Cine Immersive جهت ضبط محتوا برای هدست اپل ویژن پرو با وضوح ۸٬۱۶۰ در ۷٬۲۰۰ پیکسل برای هر چشم و گستره‌ی دینامیکی ۱۶ استاپ برای محتوای سینمایی فراگیر سه‌بعدی استریوسکوپی ۹۰ فریم‌برثانیه‌ای طراحی شده است.

دوربین بلک مجیک URSA Cine Immersive camera روی میز
دوربین بلک مجیک URSA Cine Immersive camera با پس زمینه سفید
دوربین بلک مجیک URSA Cine Immersive camera متصل به پهپاد

کاربران می‌توانند دوربین را برای فیلمبرداری هوایی به پهپاد وصل کنند. بلک‌مجیک می‌خواهد دوربین جدیدش را قبل از پایان ۲۰۲۴ عرضه کند، اما قیمتی برای آن اعلام نکرده است. این شرکت پیش‌تر دوربینی را عرضه کرده بود که توانایی فیلم‌برداری با وضوح 12K را داشت و قیمتش ۹٬۹۹۵ دلار بود.

بلک‌مجیک نسخه‌ی جدید نرم‌افزار DaVinci Resolve را با تغییراتی برای آسان‌ترکردن ساخت محتوا برای اپل ویژن پرو منتشر می‌کند. این نرم‌افزار علاوه بر امکان ویرایش محتوای ویژن پرو، یک «نمایشگر ویدئویی فراگیر جدید» را ارائه خواهد داد.

نمایشگر ویدئویی فراگیر به کاربران امکان می‌دهد برای مشاهده‌ی محتوا روی مانیتورهای دوبعدی یا اپل ویژن پرو کلیپ‌ها را حرکت دهند، کج کنند و بچرخانند و یک تجربه‌ی ویرایش فراگیرتر در اختیار داشته باشند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *