برند GPD لپ‌تاپ اولد دونمایشگره می‌سازد

برند GDP که سال‌ها است کنسول‌ دستی و کامپیوتر قابل‌حمل مینیاتوری می‌سازد، به‌ تولید لپ‌تاپ روی آورده و لپ‌تاپی با نمایشگر دوگانه معرفی کرده است. این برند تصویری از GDP Dou با دو نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی، طیف وسیعی از درگاه‌‌ها و پشتیبانی از قلم منتشر کرد.

GDP Dou، همچون Zenbook Dou ایسوس، دو پنل ۱۳٫۳ اینچی را روی‌هم قرار می‌دهد؛ اما GDP قصد دارد بدون کیبورد جداشونده و پایه این‌ کار را انجام دهد. نمایشگر دوم می‌تواند به پشت نمایشگر اصلی تا شود و شبیه لپ‌تاپ‌های معمولی به‌نظر برسد.

نمایشگر دوم با پشتیبانی از قلم، می‌تواند به‌شکل تبلت تا شود. GDP می‌گوید: «هنگامی‌که دستگاه تا شود، به‌اندازه‌ی یک صفحه‌کاغذ A4 است و وقتی هر دو صفحه به‌طور کامل باز شوند، ۱۸ اینچ می‌شوند.»

لپ‌تاپ GPD از ۱۰ لمس هم‌زمان، ۴٬۰۹۶ سطح حساسیت فشار برای قلم و پروتکل مایکروسافت پن برای سازگاری با قلم سرفیس پشتیبانی می‌کند.

هنوز اشاره‌ای به درگاه‌های Dou نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که به یک درگاه اترنت در پشت، درگاه OcuLink برای اتصال گرافیک خارجی و حداقل دو درگاه USB مجهز است. چندین درگاه دیگر نیز در تصویر به‌چشم می‌خورند؛ اما اینکه دقیقاً چه درگاه‌هایی هستند، به‌دلیل وضوح کم تصویر تشخیص‌دادنی نیست.

لپ‌تاپ GPD Duo بر خلاف لنوو یوگابوک 9i که کیبورد بلوتوثی جداگانه دارد، به کیبورد کامل و ترک‌پد معمولی مجهز است. پردازنده‌ی این لپ‌تاپ مشخص نیست و تنها اشاره‌ای مبهم به توان طراحی حرارتی ۳۵ واتی شده است. از قیمت لپ تاپ و سایر مشخصات آن نیز اطلاعاتی در‌دسترس نیست.

منبع :زومیت

برای دیدن خبر محرمانه و فوری کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *