برنامه باشگاه استون‌ویلا برای جذب دومفریس


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنزل دومفریس که این فصل با اینتر قهرمان سری A ایتالیا شد، یکی از بازیکنانی است که احتمال می‌رود در این تابستان از جمع شاگردان سیمونه اینزاگی جدا شود. نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی خبر داد، باشگاه استون‌ویلا که این فصل موفق شد پس از 41 سال سهمیه حضور در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا (لیگ قهرمانان) را کسب کند، نسبت به جذب دومفریس علاقه‌مند است و به همین خاطر مذاکراتش را با مدیر برنامه‌های او آغاز کرده است.

سیمونه اینزاگی خواهان حفظ این مدافع هلندی است، این در حالی است که باشگاه اینتر در تلاش برای تمدید قرارداد این بازیکن است که قرارداد فعلی‌اش تنها یک فصل دیگر اعتبار دارد. اینتر پیشنهاد داده است در صورتی که دومفریس حاضر به تمدید قرارداد شود، دستمزدش از 2.5 میلیون یورو به چهار میلیون یورو در سال برسد، اما این بازیکن خواهان دریافت دستمزد خالص پنج میلیون یورو در سال است.

در صورتی که باشگاه اینتر موفق به تمدید قرارداد دومفریس نشود، حاضر نیست با رقمی کمتر از 30 میلیون یورو او را به باشگاهی دیگر واگذار کند. این ملی‌پوش هلندی تابستان 2021 در انتقالی 14 میلیون یورویی از پی‌اس‌وی آیندهوون به اینتر پیوست و تاکنون در 132 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و آمار 11 گل زده و 20 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

دومفریس 28 ساله تاکنون با اینتر یک قهرمانی در سری A، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و سه قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرده و در فصل 23-2022 هم با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *