بررسی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس: پسوندهای نه‌چندان معنادار


تخفیف بزرگ تابستانه

زوم ۴‌برابری داخل سنسور، دیگر ویژگی مورد استفاده شیائومی در دوربین اصلی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به حساب می‌آید که با برش تصویر از بخش مرکزی تصویر و به‌لطف ابعاد بسیار بزرگِ ۲۰۰ مگاپیکسلی حسگر به دست می‌آید. به‌ادعای شیائومی، تصاویر با زوم ۴‌برابری به این روش قابل مقایسه با تصاویر ثبت‌شده با لنزهای تله‌فوتوی معادل هستند.

دوربین اولتراواید ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از حسگر ۸مگاپیکسلی IMX336 سونی با ابعاد 1/4.0 اینچ و پیکسل‌های ۱٫۲ میکرومتری استفاده می‌کند و روی آن، لنز فوق عریض ۱۶میلی‌متری با زاویه‌ی دید نه‌چندان وسیع ۱۱۲ درجه و دیافراگم f/2.2 سوار است. دوربین ماکرو هم از حسگر نه‌چندان توانمند ۲مگاپیکسلی آمنی‌ویژن OV02B با لنز f/2.4 استفاده می‌کند.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس برای عکاسی سلفی به حسگر ۱۶مگاپیکسلی آمنی‌ویژن 16A1Q اتکا دارد و این ماژول، لنز عریض ۲۴میلی‌متری با دیافراگم f/2.4 را مقابل خود می‌بیند. دوربین سلفی فاقد قابلیت فوکوس خودکار است و از فیلتر رنگی Quad-Bayer بهره می‌برد؛ بنابراین عکس‌های سلفی قاعدتا باید با وضوح ۴ مگاپیکسل ذخیره شوند؛ اما شیائومی با تفکیک پیکسل‌ها از هم، عکس‌های سلفی را با وضوح ۱۶ مگاپیکسل ذخیره می‌کند.

گالری عکس‌های دوربین اصلی در روز


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *