بررسی آنر مجیک ۶ پرو؛ گوشی کارآمد، دوربین کارآمدتر


تخفیف بزرگ تابستانه

ویژگی دیگر نمایشگر که علاوه‌بر بهبود فوق‌العاده‌ی تجربه‌ی بصری و کاربری، به بهینه‌تر شدن مصرف باتری دستگاه نیز می‌انجامد، LTPO-بودن پنل ۱۲۰ هرتزی مجیک ۶ پرو است؛ در شرایطی‌که با گوشی کاری نداشته باشید، نرخ نوسازی به یک هرتز کاهش پیدا می‌کند و در زمان‌های دیگر نیز بسته به‌نوع کاربری‌تان، نرخ نوسازی مقادیر مختلفی را بین یک تا ۱۲۰ هرتز اختیار خواهد کرد.

آنر می‌گوید برای کاهش روشنایی از فناوری PWM (خاموش و روشن‌کردن پیکسل‌ها) استفاده می‌کند؛ اما از آنجایی که این فناوری را با فرکانس بسیار بالای ۴۳۲۰ هرتز انجام می‌دهد، کاهش روشنایی نمایشگر آنر مجیک ۶ پرو، باعث سردردتان نخواهد شد.

آنر مجیک ۶ پرو از اسپیکرهای استریو استفاده می‌کند؛ کانال اصلی اسپیکر در لبه‌ی پایینی فریم و کانال دوم، همان اسپیکر مکالمه است که در نقش اسپیکر پخش صدا نیز انجام‌وظیفه می‌کند. بلندی صدای اسپیکرها به‌اندازه‌ی رقبا نیست؛ اما رضایت‌تان را جلب می‌کند؛ گوشی در تولید صداهای فرکانس‌بالا و فرکانس‌های میانی (عمده‌ی آلات موسیقی و صدای هنرمند) عملکردی شبیه به گلکسی S24 اولترا دارد؛ اما در زمینه‌ی تولید بیس، پابه‌پای آیفون ۱۵ پرو مکس می‌آید که یکی از بهترین مجموعه‌های اسپیکر استریو را در میان تمام گوشی‌ها دارد.

باتری حجیم با شارژدهی مثال‌زدنی

آنر مجیک ۶ پرو جزو معدود پرچمدارانی است که با تکیه‌بر باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی ظرفیت باتری بیش‌از ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. آنر می‌گوید که از نسل دوم باتری‌های سیلیکون-کربنی خود در مجیک ۶ پرو استفاده می‌کند و برای بهبود شارژدهی، آن را به ماژول بهینه‌ساز توان E1 مجهز کرده است.

در تست‌های متداول شارژدهی (پخش ویدیوی معیار زومیت و تست کاربری عمومی) و با انجام‌دادن آزمون‌ها در پروفایل‌های عملکردی پیش‌فرض و Performance، متوجه شدیم که سیستم شارژدهی مجیک ۶ پرو چندان از پروفایل عملکردی دستگاه پیروی نمی‌کند و در هر دو صورت عمر باتری تقریبا یکسانی ارائه خواهد کرد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *