برخلاف تصور، هدست اپل ویژن پرو به چشم‌ها آسیب نمی‌زند

بسیاری از کاربران اپل ویژن پرو از خستگی چشم‌هایشان شکایت کرده‌اند. این هدست دو صفحه‌نمایش 4K باکیفیت دارد که در فاصله‌ی بسیار کمی از چشم قرار می‌گیرند. انتقادات واردشده به ویژن پرو مانند شکایات رایج از همه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی است و کارشناسان می‌گویند استفاده از این محصولات مشکل‌ساز نخواهد شد.

دکتر آرویند ساینی، سخن‌گوی آکادمی چشم‌پزشکی آمریکا، می‌گوید: «برخلاف اعتقاد رایج، نشستن خیلی نزدیک به تلویزیون به چشمان شما آسیب نمی‌زند. آسیب صفحه‌‌نمایش‌ به چشم‌ها افسانه است.»

بسیاری از افراد از درد و التهاب چشم‌هایشان در هنگام استفاده از ویژن پرو گفته‌اند. دکتر ساینی در این زمینه می‌گوید: «این علائم موقتی هستند که احتمالاً ناشی از پلک‌نزدن کافی افراد حین استفاده از دستگاه است.»

دکتر ساینی درباره‌ی علائمی مانند سرگیجه و حالت تهوع می‌گوید که وقتی تصویری را در حال حرکت مشاهده می‌کنید، سیگنال‌های ارسال‌شده به مغز باعث می‌شوند حس کنید که انگار واقعاً در حال حرکت هستید؛ حتی اگر ثابت بایستید.

منبع :زومیت

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *