برای مقابله با آگهی‌های تکراری؛ سهمیه آگهی رایگان دیوار سالانه شد


تخفیف بزرگ تابستانه

هر کاربر شخصی سالانه امکان انتشار ۷۳ آگهی رایگان را بر اساس کد ملی خود در دسته‌بندی‌های مختلف دیوار دارد. این تعداد، با هدف تامین نیاز کاربران شخصی جهت استفاده از خدمات دیوار تعیین شده و به همین دلیل است که استفاده بیشتر از ۷۵ درصد کاربران از دیوار کاملا رایگان است.

پیش از این، کاربران در هر دسته‌بندی دیوار میزان مشخصی آگهی رایگان به صورت ماهانه داشتند و در صورت تمام شدن سهمیه آن ماه باید تا ماه بعد برای استفاده مجدد منتظر می‌ماندند.

به گزارش اتاق‌خبر دیوار، با این تغییر اکنون کاربران شخصی که در مواقع خاصی (مثل اسباب‌کشی) نیاز به تعداد بیشتری از آگهی رایگان دارند، می‌توانند این سهمیه را به صورت یکجا یا در طول سال استفاده کنند. سهمیه آگهی رایگان یکی از ویژگی‌هایی است که دیوار از ابتدا با هدف پاسخگویی به نیازهای عادی کاربران توسعه‌ داده است. این سهمیه صرفا به کاربرانی اختصاص داده می‌شود که از سوی دیوار استفاده‌شان شخصی به حساب می‌آید.

بررسی‌های دیوار نشان می‌داد که سهمیه آگهی رایگان ماهانه جوابگوی نیاز این کاربران نبوده است. برای رضایت بیشتر کاربران شخصی و پاسخ به این نیاز، اکنون با این تغییر کاربران می‌توانند به‌صورت آزادانه‌تری از سهمیه کل سال خود استفاده کرده و نیازهای خود را برآورده کنند. این تغییر از طریق بخش «آگهی‌های من» که در منوی «دیوار من» قرار دارد، به کاربران اطلاع‌رسانی شده است و آن‌ها می‌توانند سهمیه آگهی‌های رایگان سالانه خود را در هر دسته مشاهده کنند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *