بالاخره محل برگزاری بازی نساجی و استقلال مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی-طبق اعلام مسئولان باشگاه شمالی (حریف بعدی تیم استقلال) محل برگزاری دیدار تیم نساجی با استقلال مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، در هفته های گذشته در این باره که دیدار هفته بیست و یکم تیم استقلال مقابل نساجی مازندران در کدام زمین برگزار شود اما و اگرهایی وجود داشت، اما ظاهراً مسئولان تیم میزبان زمین نهایی خودشان را به سازمان لیگ معرفی کرده اند.

طبق اعلام مسئولان باشگاه نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که از نظر چمن شرایط خیلی خوبی دارد به عنوان محل برگزاری دیدار تیم نساجی مقابل استقلال انتخاب شده است.

ظاهراً بلیت فروشی و حضور تماشاگران در این زمینه نیز از نگاه سازمان لیگ مشکلی نداشته و با این موضوع موافقت شده است که دیدار تیم های مازندرانی و تهرانی نساجی و استقلال سه شنبه هفته آینده در این ورزشگاه برگزار شود.

ناگفته نماند؛ بازی رفت دو تیم با نتیجه سه بر یک در ورزشگاه استادیوم آزادی برگزار شد.

9098

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *