بالأخره امکان تغییر دکمه‌های دوربین و چراغ‌قوه در لاک‌اسکرین iOS 18 ممکن شد


تخفیف بزرگ تابستانه

اپل دیروز در رویداد WWDC 2024 علاوه‌بر رونمایی هوش مصنوعی اختصاصی خود، موجی از قابلیت‌های جدید را به سیستم‌عامل iOS 18 اضافه کرد. یکی از قابلیت‌هایی که کاربران گوشی آیفون همیشه خواستار آن بودند، شخصی‌سازی دکمه‌های لاک‌اسکرین بود. اکنون این قابلیت به سیستم‌عامل جدید اپل اضافه شده است.

در سیستم‌عامل iOS 18 دکمه‌های صفحه‌ی‌ قفل دیگر به دوربین و چراغ‌قوه محدود نیستند و می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد. می‌توان برای هر والپیپر دکمه‌های شخصی‌سازی‌شده‌ی اختصاصی معین کرد.

مقاله‌های مرتبط

برای سفارشی‌سازی دکمه‌های لاک‌اسکرین باید ابتدا دست خود را روی والپیپر نگه دارید تا صفحه‌ی ویرایش ظاهر شود، سپس روی والپیپری که می‌خواهید ضربه بزنید و گزینه‌ی Customize را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه‌های قرارگرفته در سمت چپ و راست قسمت پایینی نمایشگر، تغییرات دلخواه را اعمال کنید.

درحال‌حاضر فقط گزینه‌های بومی در دسترس هستند و باید برای اضافه شدن برنامه‌های متفرقه تا انتشار رسمی iOS 18 در پاییز سال جاری صبر کرد. انبوهی از گزینه‌های بومی وجود دارند که تعدادی از آن‌ها شامل Live Speech ،Scan Code ،Timer ،Airplane Mode و Dark Mode می‌شوند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *