بازی Resident Evil 7 وارد آیفون و آیپد و مک می‌شود


تخفیف بزرگ تابستانه

اپل برای اثبات قدرت پردازشی پردازنده‌ی گوشی آیفون، آیپد و مک بوک از ناشرهایی مانند کپکام برای انتشار بازی‌های قدرتمند و کنسولی در دستگاه‌های خود کمک می‌گیرد. چند ماه پیش، کپکام نسخه‌ی ری‌میک Resident Evil 4 را برای آیفون، آیپد و مک منتشر کرد.

حساب کاربری رسمی Resident Evil در ایکس از انتشار Resident Evil 7: Biohazard برای آیفون، آیپد و مک خبر داده است. این بازی در ۱۲ تیر در دسترس کاربران گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس قرار می‌گیرد و پس‌از آن، کاربران دستگاه‌های دیگر اپل با پردازنده‌ی M1 و جدیدتر می‌توانند از تجربه‌ی بازی‌ Resident Evil 7 لذت ببرند.

حساب Resident Evil توسعه‌ی نسخه‌ی ری‌میک Resident Evil 2 برای آیفون‌، آیپد و مک را هم در پست جدیدش تأیید کرد. بازی‌هایی که کپکام برای دستگاه‌های اپل منتشر می‌کند قبلاً برای کنسول پلی استیشن، کنسول ایکس باکس و پی‌سی منتشر شده‌اند.

مقاله‌های مرتبط

به‌گفته‌ٰی شرکت سازنده‌ی بازی Resident Evil 7: Biohazard، کاربران می‌توانند از قابلیت Auto Fire برای شلیک خودکار به هدف استفاده‌ کنند. احتمالاً کاربران با خرید این بازی برای یک دستگاه، امکان بازی‌کردن آن در دستگاه‌های اپلی دیگر خود را هم داشته‌ باشند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *