بازی سخت بارسلونا: همه چیز به نایکی بستگی دارد

کد خبر : 2005752 |
10 اسفند 1402 ساعت 22:47 |
39.2K بازدید |

16
دیدگاه

بارسلونا امیدوار است قطع همکاری با نایکی به شکل کاملاً دوستانه انجام شود.

بازی سخت بارسلونا: همه چیز به نایکی بستگی دارد

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا در آستانه اتخاذ تصمیمی تاریخی است. تصمیمی که قرارداد آنها با نایکی را که از سال ۱۹۹۸ پابرجا است خواهد شکست. در آن زمان هیئت مدیره بلوگرانا به ریاست جوزپ لوئیس نونیز قراردادی را با این شرکت چند ملیتی آمریکایی برای تولید پیراهن‌های آنها امضا کرد.

از سال ۱۹۹۸ هر دو طرف بارها برای تمدید قرارداد مذاکراتی داشته‌اند. قرارداد جدید تا سال ۲۰۲۸ است اما بارسلونا قصد دارد که آن را فسخ کند. پیشنهاد پوما به بارسایی‌ها برای هر فصل بیش از ۱۰۰ میلیون یورو است، نزدیک به دو برابر قرارداد فعلی آنها با نایکی.

1996408

بارسا باید در ماه مارس تصمیم نهایی را اتخاذ کند. خوان لاپورتا و دیگر اعضای هیئت‌مدیره بارسلونا به دنبال مذاکرات بیشتر با نایکی برای قطع همکاری دوستانه هستند. راه دیگر این است که نایکی مبلغ پرداختی به بارسلونا را افزایش دهد اما مدیران بارسا زیاد به این موضوع خوش‌بین نیستند.

1996407

برای همین به احتمال زیاد قرارداد نایکی و بارسا فسخ خواهد شد اما مسئله اصلی این است که این قطع همکاری به روش دوستانه است یا با جنگ حقوقی؟ بارسلونا امیدوار است به دوستانه‌ترین شکل ممکن با نایکی قطع همکاری کند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد نایکی از باشگاه کاتالان شکایت خواهد کرد و بلوگرانا باید یک غرامت سنگین پرداخت کند.

منبع: ورزش 3
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19978