بازی تک‌تیراندازی Sniper Elite 4 به آیفون می‌آید


تخفیف بزرگ تابستانه

تلاش‌های اخیر اپل برای پشتیبانی از بازی‌های چند پلتفرمی همچنان ادامه دارد و به‌لطف تراشه‌های قدرتمند اپل سیلیکون در دستگاه‌های مک، توسعه‌دهندگان بیشتری تمایل دارند بازی‌های خود را نه تنها برای گوشی آیفون با تعداد کاربران بسیار زیاد، بلکه برای آیپد و مک نیز عرضه کنند. شرکت Rebellion اعلام کرده است که قصد دارد بازی Sniper Elite 4 را برای آیفون، آیپد و مک منتشر کند.

بازی Sniper Elite 4 که به سخت‌افزار مدرن اپل نیاز دارد برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و عنوان چندان جدیدی به حساب نمی‌آید. این بازی تیراندازی تاکتیکی، همچنین دنباله‌ای با عنوان Sniper Elite 5 دارد. این بازی بیش‌از ۳۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد.

به‌زودی کاربران اپل می‌توانند بازی Sniper Elite 4 را روی دستگاه‌های اپل خود تجربه کنند. Rebellion اعلام کرده است که این بازی در گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس، آیپد های دارای تراشه‌ی M1 به بالا و لپ تاپ اپل دارای تراشه‌ی M1 به بالا قابلیت اجراشدن دارد.

مجموعه دستگاه‌های پشتیبانی‌شده نسبتاً محدود است، اما انتظار می‌رود تا زمان عرضه‌ی بازی در اواخر سال ۲۰۲۴ گسترش یابد. به احتمال زیاد، نه تنها آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس، بلکه آیفون‌های ۱۶ و ۱۶ پلاس معمولی نیز به این لیست اضافه خواهند شد.

Rebellion می‌گوید Sniper Elite 4 از قابلیت ذخیره‌ی ابری (cross-saving) پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به‌راحتی و بدون مشکل بازی را روی یک دستگاه متوقف کرده و روی دستگاه دیگر ادامه دهید. همچنین این بازی از کنترلرهای خارجی نیز پشتیبانی خواهد کرد که برای عناوین اینچنینی روی دستگاه‌های اپل تقریباً ضروری است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *