بارسلونا چه زمانی به مسی پیشنهاد رسمی می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی – بحث بازگشت لیونل مسی به بارسلونا جدی تر از همیشه به نظر می رسد و باید دید که در روز ها و ماه های پیش رو چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به اتمام می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نبوده است و با توجه به این که لئو مسی در ورزشگاه پارک ده پرنس هو شد، بعید به نظر می رسد که لئو مسی قصد ماندن در پاری سن ژرمن را داشته باشد. یکی از گزینه های روی میز برای مسی بازگشت به بارسلونا است اما یک مشکل در این راه وجود دارد.

لالیگا برای دستمزد هایی تیم ها به بازیکنان خود می دهند، سقف هایی تعیین کرده است و اگر بارسلونا بخواهد مسی را بازگرداند، از این سقف قیمتی عبور می کند. در حقیقت به گفته Relevo، بارسلونا منتظر است تا لالیگا به باشگاه بارسا اجازه دهد تا لئو مسی را بیاورد و دستمزدی که او می خواهد را پرداخت کند. در حقیقت هر موقع که لالیگا به بارسلونا اجازه دهد تا دستمزد درخواستی مسی را پرداخت کند، بارسا پیشنهاد رسمی خود را به لیونل مسی ارائه خواهد کرد.

در این مدت حرف و حدیث هایی هم از پیشنهاد های باشگاه های عربستانی مثل الهلال به مسی مطرح شده است و باید دید که در نهایت درخواست لیونل مسی چه خواهد بود.

1470

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید