این گوشی‌های وان پلاس به اندروید ۱۵ آپدیت می‌شوند

رابط کاربری OxygenOS 15 که نسخه‌ی سفارشی اندروید ۱۵ خواهد بود، ویژگی‌های جذابی را برای تعداد زیادی از مدل‌های گوشی وان پلاس به‌همراه می‌آورد.

اندروید ۱۵ هم‌اکنون در فاز بتا به سر می‌برد و چند ماه دیگر طول خواهد کشید تا گوگل به‌طور رسمی نسخه‌ی پایدار آن را منتشر کند. برخی کاربران وان‌پلاس در آینده‌ای نه‌چندان دور اندروید ۱۵ را با رابط کاربری OxygenOS 15 دریافت خواهند کرد.

گوشی‌هایی که احتمالاً اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند، عبارت‌اند از: وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R، وان پلاس ۱۱ و 11R، وان پلاس ۱۰ پرو، 10T و 10R، وان پلاس نورد ۳، Nord CE 3 و Nord CE 3 Lite، وان پلاس اوپن و وان پلاس پد.

فهرست دستگاه‌ها بر اساس اینکه هر محصول چه تعداد به‌روزرسانی‌ را دریافت خواهد کرد، پیش‌بینی شده است. زمان‌ دقیق انتشار نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۵ مشخص نیست، اما احتمالاً مهرماه و همزمان با رونمایی گوگل از گوشی پیکسل سری ۹ معرفی خواهد شد.

وان‌پلاس به کاربران گوشی‌های پرچمدار خود اجازه می‌دهد تا قبل از انتشار رسمی، سیستم‌عامل جدید را امتحان کنند. نسخه‌ی فعلی اندروید ۱۵ ممکن است باگ‌ داشته باشد؛ بنابراین، نصب آن برای بیشتر کاربران توصیه نمی‌شود.

بهترین ویژگی‌های کشف‌شده در پیش‌نمایش توسعه‌دهنده‌ی اندروید ۱۵ و نسخه‌ی بتای آن شامل پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای برای سرویس‌های ارسال پیام اس‌ام‌اس و RCS، اشتراک‌گذاری جزئی به‌جای اشتراک‌گذاری کل محتوای صفحه، زمان‌بندی اعلام نوتیفیکیشن، کنترل لرزش کیبورد به‌صورت یکپارچه برای همه‌ی اپلیکیشن‌ها و تعریف نوتیفیکیشن‌های حساس برای جلوگیری از خوانده‌شدن توسط اپلیکیشن‌های دیگر می‌شود.

اندروید ۱۵ ممکن است با معرفی یک API جدید به نام Powered Off Finding، قابلیت پیدا کردن گوشی در حالت خاموش را اضافه کند.

منبع :زومیت
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 20002