این نرم‌افزار کاربردی آیفون با هوش مصنوعی والپیپر می‌سازد

ابزارهای هوش مصنوعی مبتنی‌بر پردازش تصویر، پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشته‌اند. نمونه‌هایی از این ابزارها می‌توانند به جمله‌ی «ایده‌ی خود را بنویسید، ما آن را به تصویر می‌کشیم» جامه‌ی عمل بپوشانند.

توسعه‌دهنده‌ای با نام Thatvirtualboy، اپلیکیشنی به نام Wall Genie برای گوشی آیفون ساخته است که از هوش مصنوعی برای ساخت سریع و آسان والپیپرهای کاملاً اختصاصی بهره می‌برد.

Wall Genie ابزاری بسیار جذاب برای ساخت والپیپر محسوب می‌شود که به‌طور خاص برای آیفون ساخته شده است. این اپلیکیشن با قدرت هوش مصنوعی، فقط در چند ثانیه والپیپرهای بی‌نظیری خلق می‌کند.

نمونه عکس های ساخته شده با اپلیکیشن wall genie آیفون

Wall Genie

می‌توانید والپیپرهایی که جامعه‌ی کاربران ساخته‌اند را مرور و موارد دلخواه را دانلود کنید. Wall Genie با تاکید بر امنیت و تجربه‌ی کاربری لذت‌بخش، یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای ساخت و اشتراک‌گذای والپیپرهای منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

ازجمله ویزگی‌های Wall Genie می‌توان به امکان ساخت والپیپرهای سفارشی با وضوح بالا در حالت پرتره (۱٬۰۲۴ در ۱٬۷۹۲ پیکسل)، ذخیره و اشتراک‌گذاری والپیپرهای ساخته‌شده با جامعه‌ی کاربران اپلیکیشن، دانلود نامحدود والپیپرهایی که سایرین ساخته‌اند، امکان لایک والپیپرهای موردعلاقه، بدون تبلیغات، بدون ریابی و بدون نیاز به ثبت‌نام و استفاده از جدیدترین مدل DALL-E 3 برای ارائه‌ی بهترین کیفیت و درک جامع سبک‌های هنری اشاره کرد.

Wall Genie به‌صورت رایگان ازطریق اپ‌ استور دردسترس قرار دارد و می‌توانید آن را همین حالا دانلود کنید. برخی ویژگی‌های اپلیکیشن پولی هستند ولی نسخه‌ی رایگان نیاز اکثر کاربران را برطرف می‌کند.

منبع :زومیت
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 20002