ایران با غلبه بر هنگ‌کنگ به رختکن رفت


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پنجم مرحله انتخابی جام جهانی 2026، در ورزشگاه «هنگ‌کنگ استادیوم» مقابل تیم ملی هنگ‌کنگ صف‌آرایی کرد که نیمه اول این مسابقه به برتری 2 بر یک کشورمان انجامید.

مهدی طارمی در دقایق 12 و 34 (هر دو از روی نقطه پنالتی) برای شاگردان قلعه‌نویی گلزنی کرد و «ما هی وای» در دقیقه 14 دروازه تیم ملی کشورمان را گشود.

ترکیب هنگ‌کنگ: یاپ هونگ فای، جونز لئون، هلیو، چان شینیچی، یو تزه‌نام، وو چون مینگ، تان چون لوک، چان فیلیپ، اور مات، جونیونیو و ما هی وای

ترکیب ایران: پیام نیازمند، آریا یوسفی، امین حزباوی، شجاع خلیل‌زاده، ابوالفضل جلالی، محمد قربانی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، مهدی قایدی و سردار آزمون

داور: قاسم الحاتمی

دقیقه 5: سردار آزمون پاس رو به جلویی به طارمی داد. مهاجم شماره 9 ایران بلافاصله دروازه هنگ‌کنگ را هدف گرفت که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. پس از یک رفت و برگشت، آزمون این بار فرصت گلزنی داشت و ضربه خطرناکی به سمت دروازه میزبان زد که یاپ هونگ فای موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 11: ارسال قایدی در محوطه جریمه هنگ‌کنگ به دست جونز لئون برخورد کرد که داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 12: طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل اول ایران را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 14: در شرایطی که انتظار نمی‌رفت هنگ‌کنگ به بازی بازگردد، آریا یوسفی در خط دفاعی مرتکب اشتباه شد تا توپ نصیب «تان چون لوک» شود. او سپس توپ را برای «ما هی وای» ارسال کرد که این توپ را از بین پاهای پیام نیازمند عبور داد و زننده گل تساوی هنگ‌کنگ بود.

 

.

 

دقیقه 16: آزمون روی پاس مهدی قایدی صاحب موقعیت گلزنی مناسبی شد که ضربه او، واکنش سنگربان هنگ‌کنگ را به دنبال داشت.

دقیقه 24: ارسال ضعیف بازیکنان هنگ‌کنگ روی دروازه ایران نزدیک بود با اشتباه امین حزباوی به یک گل‌به‌خودی تبدیل شود که توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 32: روی پاس در عمق قدوس، مهدی طارمی با دروازه‌بان هنگ‌کنگ تک به تک شد و در شرایطی که قصد دریبل او را داشت، پس از برخورد با «یاپ هونگ فای» نقش زمین شد. داور عمانی مسابقه در سوت خود دمید و اعلام ضربه پنالتی کرد.

دقیقه 34: طارمی پشت ضربه پنالتی دوم هم ایستاد و با فریب یاپ هونگ فای موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند.

 

.

 

دقیقه 39: آریا یوسفی با نفوذ دیدنی خود، با دروازه‌بان هنگ‌کنگ تک به تک شد و پاس رو به بیرون داد. در شرایطی که طارمی و حزباوی هر دو فرصت گلزنی داشتند، طارمی به توپ ضربه زد که در کمال ناباوری تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: ارسال طارمی به محوطه جریمه هنگ‌کنگ نصیب آزمون شد که شوت مهاجم بایرلورکوزن، دقت لازم را نداشت و توپ با اختلاف راهی اوت شد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *