اگر بتوانید این معما را حل کنید، خیلی باهوش هستید






۱۲۹۲۹۷۱




اگر از ادعاهای معقول و غیر معقول سایت‌های مختلف درباره سنجش ضریب هوشی و ویژگی‌های شخصیتی از طریق چنین آزمون‌هایی بگذریم، صرف وقت برای یافتن راه حل علاوه بر سرگرم کردن شما می‌تواند به بالا رفتن تمرکزتان هم کمک کند.

برترین‌ها- مهسا شفیعی: اگر از ادعاهای معقول و غیر معقول سایت‌های مختلف درباره سنجش ضریب هوشی و ویژگی‌های شخصیتی از طریق چنین آزمون‌هایی بگذریم، صرف وقت برای یافتن راه حل علاوه بر سرگرم کردن شما می‌تواند به بالا رفتن تمرکزتان هم کمک کند.

اگر بتوانید این معما را حل کنید، خیلی باهوش هستید

خوب به این تصویر نگاه کنید. اگر حسابی به همه نقاط این تصویر زیبا از گل‌های آفتابگردان دقت کرده‌اید باید بگویم قرار است در این تصویر یک پروانه کوچک را پیدا کنید. اگر فکر می‌کنید حسابی تیزبین هستید باید بتوانید این پروانه را در زمانی کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید.

راه‌حل: 

.

.

.

.

.

اگر بتوانید این معما را حل کنید، خیلی باهوش هستید

لوتوس_E

دکتر طالبی_E

ادیب_ E

منبع

سایت کلید نقره ای یک خبرگزاری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبار سیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *