اپل: هیچ‌جوره نمی‌توانستیم وزن و ابعاد ویژن پرو را کاهش دهیم

پس از گذشت مدتی کار با اپل ویژن پرو، ممکن است این محصول حس سنگینی ناخوشایندی داشته باشد، اما مدیران اجرایی اپل می‌گویند نمی‌توانستند آن را سبک‌تر از این بسازند.

در مصاحبه Vanity Fair، دو مدیر اجرایی اپل از اندازه و وزن این هدست که از منیزیم، فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده است، صحبت کردند.

ریچارد هاوارث، معاون طراحی صنعتی اپل، گفت: «ما نمی‌توانستیم هیچ کاری برای سبک‌تر یا کوچک‌تر کردن آن انجام دهیم.» مایک راکول، نایب رئیس گروه محصولات ویژن، گفت: «ما در این اندازه‌ی کوچک، حداکثر فناوری ممکن را جاسازی کردیم.»

تیم کوک، مدیرعامل اپل، در مصاحبه‌ی جدیدی گفت ویژن پرویی که امروز می‌بینیم از نظر اندازه بسیار پیشرفت کرده و کوچک شده است. او گفت ویژن پرو در نسخه‌های قبلی، قابل پوشیدن نبود.

اپل ویژن پرو روز جمعه (۱۳ بهمن) در ایالات متحده عرضه شد. وزن این دستگاه بین ۲۱٫۲ تا ۲۲٫۹ اونس (۶۰۱ تا ۶۴۹ گرم) است که بستگی به استفاده کاربر از چفت‌های سبک و انتخاب هدبند تک یا دو‌حلقه‌ای دارد.

بسیاری از منتقدان و روزنامه‌نگاران به وزن اذیت‌کننده‌ی دستگاه هنگام استفاده اشاره کردند. برای مثال برخی گفتند ویژن پرو روی گونه‌ها سنگینی می‌کند یا احساس می‌کنند صورتشان در حال له‌شدن است.

قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو در بازار ایالات متحده از ۳٬۴۹۹ دلار شروع می‌شود. این هدست واقعیت مجازی اپل قرار است به‌زودی در سایر کشورها نیز در دسترس قرار بگیرد.

منبع :زومیت

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *