اپل: عمر باتری آیفون ۱۵ بیشتر از تصورات اولیه ما است

تخمین سلامت باتری آیفون‌های قدیمی‌تر از ۲۰۲۳ همچنان ۸۰ درصد پس‌از ۵۰۰ چرخه‌ی شارژ است. اپل درحال بررسی این موضوع است که آیا برآوردهای سلامت باتری آیفون‌های قدیمی‌تر نیاز به به‌روزرسانی دارند یا خیر.

اتحادیه‌ی اروپا از سال ۲۰۲۵ به تولیدکنندگان گوشی هوشمند و تبلت که در این ناحیه فعالیت می‌کنند، درجه‌ی A تا G اعطاء خواهد کرد که این امتیاز نشان‌دهنده‌ی میزان بهره‌وری انرژی، طول‌ عمر باتری، محافظت دربرابر گردوغبار و آب و مقاومت دربرابر سقوط‌های احتمالی است.

بخش طول عمر باتری در رتبه‌بندی اروپا به حفظ حداقل ۸۰ درصد ظرفیت اولیه با ۸۰۰ چرخه‌ی شارژ نیاز دارد و این موضوع توضیح می‌دهد چرا اپل درحال آزمایش مجدد سلامت باتری گوشی‌های خود است.

اپل توصیه می‌کند برای ماندگاری ایدئال باتری، درصورت امکان گوشی خود را در دمای بین ۱۶٫۵ تا ۲۲ درجه‌ی سانتی‌گراد نگه‌ دارید. این شرکت همچنین توصیه می‌کند گوشی را در دماهای ۳۵ درجه‌ی سانتی‌گراد به بالاتر رها نکنید و ازطرفی آن را زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

منبع :زومیت

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *