اپل با این طراحی متفاوت برای باتری، از داغ‌شدن آیفون ۱۶ جلوگیری می‌کند؟


تخفیف بزرگ تابستانه

زمانی‌که سری آیفون ۱۵ عرضه شده بود، بسیاری از کاربران از داغ‌شدن گوشی‌های خود هنگام شارژ یا حین انجام کارهای طولانی شکایت کردند. اپل در ابتدا تلاش کرد تا این مشکل را کم‌اهمیت جلوه دهد؛ اما در‌نهایت اعلام کرد که قصد دارد با به‌روزرسانی نرم‌افزاری مشکل داغی گوشی‌ها را حل کند.

هنوز برخی از کاربران سری آیفون ۱۵ از گرمای زیاد گوشی‌‌ آیفون خود شاکی هستند. با‌این‌حال، خوشبختانه اپل این مسئله را جدی گرفته و مصمم است که درصدد رفع آن برآید تا در آیفون ۱۶ با چنین مشکلی مواجه نشود.

افشاگری به‌ نام Majin Bu تصاویری از باتری‌ای فاش کرد که ازنظر شکل و اندازه مشابه باتری آیفون ۱۵ است و احتمالاً اپل از آن در سری آیفون ۱۶ استفاده خواهد کرد.

تفاوتی که باتری احتمالی آیفون ۱۶ با باتری‌های بیشتر گوشی‌های هوشمند دارد، این است که اطراف آن از فلز پوشیده شده. این در‌ حالی است که معمولاً اطراف باتری‌های گوشی‌های هوشمند را با فویل مشکی می‌پوشانند که کمک زیادی به دفع گرما نمی‌کند.

ممکن است محفظه فلزی بتواند با مدیریت بهتر گرما از داغ‌شدن باتری جلوگیری کند. ظرفیت باتری به ۳٬۵۹۷ میلی‌آمپر‌ساعت می‌رسد و کمی بزرگ‌تر از باتری ۳٬۳۶۷ میلی‌آمپرساعتی آیفون ۱۵ است.

سری آیفون ۱۶ که افزون‌بر مدل عادی شامل آیفون ۱۶ پلاس و آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس است، احتمالاً قبل از پایان شهریور عرضه خواهد شد. مدل پرو مکس ممکن است با نام اولترا وارد بازار شود.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *