اپل احتمالا برنامه اختصاصی Passwords را در iOS 18 معرفی می‌کند


تخفیف بزرگ تابستانه

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، ادعا کرده است که اپل قصد دارد اپلیکیشن اختصاصی مدیریت پسورد خود را در سیستم‌‌های عامل آینده‌ی گوشی آیفون و مک، منتشر کند.

اپلیکیشن مدیریت پسورد اپل، Apple Passwords نام خواهد داشت. اپل قصد دارد این اپلیکیشن را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) معرفی کند.

اپل مدت‌ها است که ازطریق قابلیت iCloud Keychain، رمزهای عبور را تولید و ذخیره می‌کند. به‌لطف این ویژگی می‌توان در تمامی دستگاه‌های اپل و حتی کامپیوترهای ویندوزی (ازطریق افزونه‌ی مرورگر) به رمزهای عبور دسترسی پیدا کرد.

وجود اپلیکیشن اختصاصی Passwords، مدیریت پسورد‌ها را آسان‌تر می‌کند. پسورد‌های ذخیره‌شده در iCloud Keychain فقط در بخش تنظیمات سیستم‌عامل قابل دسترسی هستند و اغلب مدیریت آن‌ها دشوار است.

مقاله‌های مرتبط

اپلیکیشن Passwords اپل امکان ورود و ذخیره‌سازی پسورد‌ها را از دیگر اپلیکیشن‌های مدیریت پسورد فراهم و از کد‌های تأیید هویت دو مرحله‌ای پشتیبانی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که اپلکیشن مورد بحث، امکان ذخیره‌سازی فایل‌ها و تصاویر را خواهد داد یا خیر.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهنگان اپل در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که اپل در آن کنفرانس، سیستم‌‌های عامل دستگاه‌های خود، از جمله iOS 18 و iPadOS 18 و macOS 15 را با ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی، به‌روز کند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *