اوپو هوش مصنوعی را به تمام گوشی‌های هوشمندش اضافه می‌کند


تخفیف بزرگ تابستانه

مدیران اوپو معتقدند که در آینده‌ای نزدیک گوشی‌های هوشمند به مهم‌ترین دستگاه‌های هوش مصنوعی شخصی تبدیل خواهند شد و این شرکت وظیفه‌ی خود می‌داند تا قابلیت‌های هوش مصنوعی را دراختیار همه‌ی کاربرانش قرار بدهد.

طبق اعلام رسمی اوپو، این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ حدود ۵۰ میلیون گوشی اوپو مجهز به هوش مصنوعی به‌دست کاربران بین‌المللی خود برساند. اوپو علاوه‌بر همکاری با شرکت‌هایی نظیر گوگل و مایکروسافت، در حال توسعه‌ی هوش مصنوعی مخصوص خودش است.

اوپو تاکنون بیش از ۵٬۰۰۰ پتنت هوش مصنوعی ثبت کرده است که حدود ۷۰ درصد آن‌‌ها مربوط به تصویر‌برداری و تولید عکس هستند. شرکت مذکور سال گذشته هوش مصنوعی AndesGPT را برای اوپو فایند X7 اولترا و برادرانش معرفی کرد و در سال جاری بیش از ۱۰۰ ویژگی مبتنی‌بر هوش مصنوعی را برای گوشی‌هایش منتشر کرده است.

یکی از مقامات اوپو درحال معرفی هوش مصنوعی برای همه‌ی گوشی‌های این شرکت
Oppo

اوپو می‌گوید کاربران به‌طور میانگین در طول روز ۱۵ بار به حذف اشیاء و پرکردن جای خالی آن‌ها در عکس‌ها نیاز دارند و هوش مصنوعی مولد آن‌ها این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. هوش مصنوعی غول فناوری چینی می‌تواند براساس درخواست کاربران تصاویر سرگرم‌کننده‌ای ایجاد کنند.

مدل زبانی بزرگ اوپو قابلیت‌هایی مانند ترجمه‌ی بلادرنگ مکالمات را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. مقام‌های این شرکت می‌گویند که می‌خواهند هوش مصنوعی موبایل و دسکتاپ را با یکدیگر همگام‌سازی کنند. اوپو قصد دارد علاوه‌بر به‌کار‌گیری هوش مصنوعی محلی، از هوش مصنوعی جمنای گوگل نیز در پرچم داران آینده‌ی خود و سری رینو ۱۲ استفاده کند.

مقاله‌های مرتبط

از ویژگی‌های هوش مصنوعی اوپو می‌توان به AI Writer و AI Recording Summary اشاره کرد. این شرکت می‌گوید همکاری متقابل با مایکروسافت، ادغام هوش مصنوعی موبایل و دسکتاپ را وارد مرحله‌ی جدیدی می‌کند.

درمقابل، همکاری با مدیاتک به مسائل سخت‌افزاری مربوط می‌شود و کارایی محاسباتی گوشی‌های اوپو را افزایش می‌دهد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *