اولین بنچمارک از پردازنده به‌کاررفته در مدل ارتباط ماهواره‌ای هواوی پیورا ۷۰ منتشر شد


تخفیف بزرگ تابستانه

هواوی گوشی‌های پرچم‌دار سری پیورا ۷۰ را فروردین ماه امسال برای عرضه در بازار چین معرفی کرد. بعدها پای خانواده پیورا ۷۰ به بازارهای جهانی مانند اروپا و مالزی باز شد.

هواوی اخیراً نسخه‌ی ارتباط ماهواره‌ای هواوی پیورا ۷۰ را رونمایی کرده است. همان‌طور‌که نام این محصول نشان می‌دهد، یکی از ویژگی‌های بارز آن قابلیت ارسال و دریافت SMS از‌طریق ارتباط ماهواره‌ای است.

اکانت Tipster WHYLAB اخیراً پستی در ویبو منتشر کرده است. در این پست، اسکرین‌شات امتیاز گوشی هواوی در بنچمارک گیک‌بنچ به‌اشتراک گذاشته شده است. این گوشی از پردازنده‌ی Kirin 9010e استفاده می‌کند؛ درحالی که نسخه‌ی معمولی از Kirin 9000S1 بهره می‌برد.

امتیاز هواوی پیورا ۷۰ نسخه ارتباط ماهواره‌ای در بنچمارک گیک‌بنچ ۶

این تراشه با معماری ۱۲ هسته‌ای ساخته می‌شود. هسته‌های این تراشه شامل دو هسته پرقدرت با فرکانس ۲٫۱۹ گیگاهرتز و ۶ هسته متوسط با فرکانس ۲٫۱۸ گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف با فرکانس ۱٫۵۵ گیگاهرتز می‌شود. پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) به‌کار‌رفته در این پردازنده Maleoon 910 است که خود هواوی آن را تولید کرده و فرکانس ۷۵۰ مگاهرتزی دارد.

براساس پست WHYLAB در ویبو ،عملکرد تک‌هسته‌ای این گوشی در نسخه‌ی ۶.۲.۲ بنچمارک گیک‌بنچ امتیاز ۱,۳۸۵ و عملکرد چندهسته‌ای آن امتیاز ۴,۳۴۳ را کسب کرده است. این امتیازها مربوط به نسخه‌ای است که از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌‌برد.

مقاله‌ی مرتبط

براساس نتایج مشاهده‌شده، نسخه‌ی جدید پیورا ۷۰ از نسخه‌ی معمولی آن اندکی ضعیف‌تر است. دلیل آن احتمالاً این است که فرکانس هسته‌های پرقدرت Kirin 9000S1 حدود ۱۲۰ مگاهرتز بیشتر است؛ البته طبق گفته‌های هواوی، این موضوع تأثیری بر استفاده‌ی روزمره گوشی نخواهد گذاشت.

دیگر مشخصات نسخه‌ی ارتباط ماهواره‌ای حداقل روی کاغذ با نسخه‌ی معمولی تفاوتی ندارند و تنها پردازنده‌ی دو گوشی با یکدیگر تفاوت دارد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *