انتقاد شدید به اسپاتیفای؛ پول خریداران Car Thing پس داده می‌شود


تخفیف بزرگ تابستانه

اسپاتیفای پس از انتقادهای گسترده تایید کرد که هزینه‌ی خرید دستگاه پخش موسیقی در خودرو به نام Car Thing را که پیش‌تر اعلام کرده بود از کار خواهد افتاد، به خریداران باز می‌گرداند. این شرکت در ابتدا گفته بود خبری از بازپرداخت هزینه‌ی Car Thing نیست.

Car Thing که دستگاهی اختصاصی برای پخش موسیقی از اسپاتیفای در خودرو بود، پس از عرضه، محبوبیت قابل قبولی در میان کاربران پیدا کرد؛ اما اسپاتیفای مدتی بعد اعلام کرد که این دستگاه دیگر تولید نخواهد شد.

اسپاتیفای در ابتدا به کاربران اطمینان داد که دستگاه‌های موجود همچنان کار خواهند کرد، اما خبر اخیر مبنی بر غیرقابل‌استفاده شدن آن‌ها از اواخر پاییز سال جاری، موجی از نارضایتی را به‌راه انداخت.

اسپاتیفای خبر توقف تولید Car Thing را از طریق ایمیل و به‌روزرسانی صفحه‌ی پشتیبانی خود به اطلاع کاربران رساند. پیشنهاد اسپاتیفای برای ری‌ست و دور انداختن ایمن دستگاه، بر نارضایتی‌ها افزود. بسیاری از دارندگان Car Thing با مراجعه به پلتفرم‌های مختلف ضمن ابراز ناراحتی، خواستار ارتباط مستقیم با اسپاتیفای شدند.

اسپاتیفای حالا و پس از بازخورد منفی کاربران، روند بازپرداخت هزینه‌ی Car Thing را آغاز کرده است، به شرطی که کاربران بتوانند مدرک خرید خود را ارائه دهند. به برخی از کاربران، چند ماه اشتراک پریمیوم اسپاتیفای به‌عنوان جبران خسارت پیشنهاد شده است، درحالی که به برخی دیگر گفته شده که شرکت هیچ‌گونه بازپرداختی انجام نخواهد داد.

علیه اسپاتیفای دادخواستی تنظیم شده که این شرکت را به گمراه کردن مشتریان با فروش محصولی متهم می‌کند که به زودی غیرقابل‌استفاده خواهد شد.

بسیاری از کاربران همچنان از اسپاتیفای درخواست می‌کنند تا از غیرقابل‌استفاده شدن کامل دستگاه‌ها جلوگیری کند. اسپاتیفای می‌توانست با باز گذاشتن درگاه نرم‌افزاری برای نصب سیستم‌های عامل دیگر یا برنامه‌های جانبی، از تبدیل شدن این دستگاه‌ها به زباله‌ی الکترونیکی جلوگیری کند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *