انتقاد رسانه ازبکستانی از دیدار با ایران/تماشاگران به خواب رفتند!


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در آخرین بازی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی روز سه شنبه ۲۲ خرداد و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. ایران و ازبکستان هر دو در گروه E، با کسب ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و راهی مرحله بعدی شدند.

سایت «euro-football» در گزارشی به این بازی پرداخته و نسبت به عملکرد بازیکنان دو تیم انتقادهایی را داشته است. در مطلب این سایت آمده؛ پیش از برگزاری این بازی ایران و ازبکستان هر دو صعود خود را به دور بعد نهایی کرده بودند و به دلیل ۳ گل بیشتر ایران در صدر جدول قرار داشت و تساوی نتیجه ایده آلی برای میزبان بود.

ایرانی‌ها روند آرام را در بازی پیش گرفتند و در نیمه سوم زمین ۷۰ درصد توپ را در اختیار داشتند اما این باعث نشد که موقعیتی را روی دروازه ازبکستان ایجاد کنند. ارسال‌های سامان قدوس هم از کناره‌ها نتوانست خطری را برای ازبکستان داشته باشد. «شومورودوف» و «اورونوف» دو مهاجم ازبکستان بارها سعی کردند به سمت دروازه ایران پیش روند که با دفاع خوب تیم میزبان همراه شدند.

نیمه اول این بازی تنها یک شوت داشت و اصلاً خطری روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در نیمه دوم هم با توجه به تغییراتی که در ترکیب دو تیم ایجاد شد باز هم فرصت‌های خوبی به دست نیامد و کسالت موجود در زمین بازی، تماشاگران را به خواب فرو برد. شوت نورافکن و ضربه‌ای که به تیرک دروازه برخورد کرد هم نتوانست قفل دروازه ازبکستان را باز کند. در مجموع دو تیم برای رسیدن به گل در این بازی تلاشی نکردند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *