امیدواری ملوانان به فصل جدید/ خواسته ای که به تحقق نرسید


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان فصل بیست و سوم رقابت‌های کار خود را با هدایت مهدی تارتار آغاز کرد و سفیدپوشان یکی از بهترین فصل‌های خود را در لیگ برتر به پایان رساندند.

ملوان فصل گذشته را در حالی با کسب ۴۱ امتیاز به پایان رساند که از لحاظ رده بندی در جایگاه ششم ایستاد و بهترین عملکرد خود را در طول دوران حضورش در لیگ برتر ثبت کرد اما مهدی تارتار نتوانست از لحاظ کسب امتیاز به رکورد ۴۴ امتیاز کسب شده در طول یک فصل توسط «دراگان اسکوچیچ» دست یابد.

ملوان فصل را با دو شکست متوالی برابر استقلال تهران و ذوب آهن آغاز کرد اما در هفته سوم شاگردان تارتار با پیروزی ۴ بر صفر برابر فولاد خوزستان به اولین پیروزی خود در این فصل دست یافتند. ملوان هم از جمله باشگاه‌هایی در این فصل بود که فصل گذشته هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ کادر فنی با تغییراتی رو به رو شد.

ملوان که فصل بیست و دوم یکی از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شد، در فصل بیست و سوم و در همان نیم فصل اول آمار خوب ۶ پیروزی، ۶ تساوی و ۳ شکست را از خود به ثبت رساند و در پایان هفته پانزدهم با کسب ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت و حتی یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی نیز محسوب می‌شد. کسب نتیجه خوب توسط ملوان، خیال هواداران این تیم را برای بقا در لیگ برتر قطعی کرد.

در نقل و انتقالات نیم فصل و به واسطه اینکه ملوان یک باشگاه نظامی و زیر نظر نیروی دریایی ارتش فعالیت می‌کند، برخی از بازیکنان سرباز از تیم‌های دیگر از جمله حبیب فرعباسی، میلاد سرلک و محمد عمری برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی راهی این تیم شدند که جذب سرلک و عمری به دلیل حضور این دو بازیکن در پرسپولیس با سروصداهای زیادی همراه شد اما در نهایت این دو بازیکن در نیم فصل دوم پیراهن سفید ملوان را بر تن کردند.

امیدواری ملوانان به فصل جدید/ خواسته ای که به تحقق نرسید

ملوان از معدود تیم‌هایی بود که دو تیم صدرنشین پرسپولیس و استقلال تهران نتوانستند این تیم را در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی شکست دهند و سرخابی با کسب امتیاز از زمین بازی خارج شدند. یکی از معضلات و مشکلات ملوان در این فصل نبود ورزشگاه مناسب برای این تیم است. در اکثر بازی‌های این فصل هواداران ملوان با حضور خود در ورزشگاه باعث تکمیل شدن ظرفیت آن می‌شدند و این موضوع باعث شد تا هم مدیران این باشگاه و هم مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به فکر ایجاد یک ورزشگاه بزرگ‌تر برای تیم ملوان کنند و در این خصوص جلساتی هم با مقامات مختلف داشتند اما تا به امروز خبری از ساخت ورزشگاه جدید برای باشگاه ملوان نشده است.

ملوان جز باشگاه‌هایی بود که در فصل گذشته با بودجه بسیار پایین نسبت به دیگر تیم‌ها بسته شد اما عملکرد خوب این تیم باعث شد تا هواداران از اعضای تیم خود راضی باشند و باید دید برای فصل بیست و چهارم کادر فنی ملوان حفظ خواهد شد یا خیر. ملوان در پایان فصل بیست و سوم با کسب ۱۰ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۹ شکست به کار خود پایان داد. رضا جعفری و محمدرضا سلیمان به ترتیب با ۹ و ۸ گل زده بهترین گلزنان این فصل ملوان بودند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *