امیدوارم در صورت بازگشت قالیباف به مجلس، به او فشار نیاورند/ رییس مجلس قولی به ما نداد



مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس دوازدهم در واکنش به حضور رییس مجلس در انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی رکنا اظهار داشت: حضور آقای قالیباف در انتخابات حق طبیعی اوست و بر خلاف برخی گفته‌ها که از قول و وعده‌ی ایشان برای عدم حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سخن می گویند، او هیچ قولی در این راستا به فراکسیون مستقلین نداد، بلکه تأکید کرد:«من برنامه‌ای برای حضور ندارم».

لاهوتی با بیان این که” قالیباف کار خلاف قانون نکرده است” تصریح کرد: امیدوارم در صورت عدم موفقیت رییس مجلس در انتخابات، کار به جاهایی نکشد که برای برخی تعهدات به ایشان فشار بیاورند چون واقعاً ایشان اعلام کرده بود که برنامه‌ای ندارد و بالاخره با اصرار اطرافیان به این میدان وارد شدند. ثبت نام هم امری خلاف قانون نیست، لذا در صورت عدم توفیق ایشان در انتخابات، مجلس باید این نکته را در نظر داشته باشد.

در حالی که یکی از نمایندگان مجلس از لابی قالیباف با هیئت رییسه فراکسیون مستقلین خبر می‌داد، لاهوتی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: اصلا این طور نبوده که ایشان برای حضورشان در انتخابات با فراکسیون لابی و یا رایزنی کرده باشند و وعده‌هایی داده باشند. ما هم از کاندیداتوری ایشان بی خبر بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟