ال‌جی با ربات هوشمند CLOi، پذیرایی از مهمان و مراقبت‌های بهداشتی را ساده‌تر می‌کند


تخفیف بزرگ تابستانه

ال‌جی، جدیدترین ربات سرویس‌دهنده‌ی CLOi خود را تحت مدلLDLIM31 معرفی کرد؛ ربات خدماتی جدید ال‌جی طراحی چهار در و ۶ چرخ و سیستم تعلیق مستقل دارد که ربات را برای ارائه‌ی خدمات تحویل ایمن در محیط‌های مخصوص پذیرایی و مراقبت‌های بهداشتی مناسب می‌کند.

ربات‌های خدمات‌رسان CLOi برای نخستین‌بار در کره‌ی جنوبی ارائه شد و ال‌جی می‌خواهد این ربات‌ها را در بازارهای دیگری از جمله سراسر آمریکای شمالی و آسیا ارائه کند.

در جلو ربات خدماتی ال‌جی CLOi
LG

ربات جدید ال‌جی، دارای چهار محفظه‌ی داخلی است که هرکدام قادر به نگهداری اقلامی تا وزن ۳۰ کیلوگرم هستند. ربات CLOi می‌تواند چندین تحویل یا جمع‌آوری را به‌طور همزمان انجام دهد. فضای بار بزرگ دستگاه می‌تواند به راحتی ۳۲ فنجان قهوه با اندازه‌ی استاندارد را در خود جای دهد. قفسه‌بندی آن را می‌توان براساس اندازه‌ی کالا یا بار تنظیم کرد.

ربات CLOi می‌تواند از آسانسور برای جابه‌جایی بین طبقات استفاده کند. ۶ چرخ این ربات، هرکدام با سیستم تعلیق مستقل، مقاومت مناسبی را فراهم می‌کنند و ربات را قادر می‌سازند تا نوشیدنی‌ها را روی سطوح ناهموار، بدون ریختن حمل کند.

درهای ربات CLOi را می‌توان تنظیم کرد که در حین کار به طور خودکار باز یا بسته شوند. ربات مذکور به‌لطف حسگر و دوربین‌های مختلف می‌تواند تشخیص دهد که تحویل در چه زمانی انجام شده است یا چه زمانی اقلام از روی آن برداشته شده‌اند.

به کمک الگوریتم هوش مصنوعی، ربات جدید ال‌جی می‌تواند به‌راحتی در اطراف موانع حرکت کند، مسیر بهینه را برای رسیدن به مقاصد خود تعیین و حداکثر با ۲۰ ربات دیگر ارتباط برقرار کند تا از برخوردهای احتمالی جلوگیری شود.

نمای جلو ربات خدماتی ال‌جی CLOi
LG

صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی ربات به‌عنوان پلتفرمی تعاملی و تبلیغاتی عمل می‌کند و محتوا به راحتی از طریق اپلیکیشن LG CLOi Station یا CMS آپلود می‌شوند. افزون‌بر این، ربات CLOi می‌تواند مراجعین را تا مقصدی معین همراهی کند و برای کاربرانی که بینایی ضعیفی دارند راهنمایی صوتی ارائه دهد.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن LG CLOi Station، بر وضعیت ربات به‌صورت لحظه‌ای نظارت کنند.

رو کیو چان، نایب‌رئیس و مدیر بخش کسب‌و‌کار رباتیک ال‌جی، درباره‌ی ربات CLOi می‌گوید: «جدیدترین ربات خدماتی ال‌جی از فناوری‌های پلتفرمی پیشرفته‌ای بهره می‌برد که هوش مصنوعی، ارتباطات و کنترل را پوشش می‌دهد تا به ساده‌سازی فرآیندها در محیط‌های پذیرایی و مراقبت‌های بهداشتی کمک کند. ما با استفاده از توانایی‌ها و تخصص خود در راهکارهای رباتیک، به ارائه‌ی مدل‌های نوآورانه‌ی ربات سرویس‌دهنده‌ی CLOi، برای پاسخگویی به نیازهای خاص بخش‌های مختلف ادامه خواهیم داد.»

ال‌جی درحال توسعه‌ی مجموعه‌ای جامع از راهکارها، برای مدیریت کارآمد کل فرآیند توزیع، از تامین ربات‌ها تا تسهیل در تحویل محصولات به دورترین مسافت‌ها است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *